چهارمین نمایشگاه تجهیزات هتلداری، رستوران، فست‌فود و کافی‌شاپ/ دومین نمایشگاه قهوه و نوشیدنی‌ها/ نهمین نمایشگاه نان، شیرینی و شکلات

چهارمین نمایشگاه تجهیزات هتلداری، رستوران، فست‌فود و کافی‌شاپ به همراه دومین نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی‌های سرد و گرم و نهمین نمایشگاه تخصصی نان، شیرینی وشکلات اصفهان، روزهای پانزدهم تا هجدهم بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برپا می‌شود.
چهارمین نمایشگاه تجهیزات هتلداری، رستوران، فست‌فود، کافی‌شاپ طی روزهای ۱۵ تا ۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ در اصفهان برپا می‌شود. اهمیت برگزاری این نمایشگاه زمانی مشخص می‌شود که بدانیم اصفهان، فعال‌ترین استان در حوزه طراحی، تولید و عرضه تجهیزات هتل، رستوران، فست‌فود و کافی‌شاپ در کشور به شمار می‌رود و بسیاری از فعالان این حوزه می‌توانند در این نمایشگاه، آنچه برای توسعه کسب و کار خود نیاز دارند را بیابند و برای آن به مذاکره بپردازند.

دومین نمایشگاه قهوه و نوشیدنی‌ها

دومین نمایشگاه قهوه و نوشیدنی‌ها، رویدادی بسیار جذاب و شگفت‌انگیز است که در اصفهان برپا می‌شود. این رویداد در نخستین دوره خود، با تمرکز ویژه بر «قهوه» برپا شد که جایگاه اصفهان را به عنوان «پایتخت قهوه ایران» تثبیت کرد. حضور سفیر ساحل‌عاج به عنوان سومین تولیدکننده بزرگ قهوه جهان در نخستین نمایشگاه نوشیدنی‌های اصفهان، نشان داد که این نمایشگاه برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان عمده قهوه، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

نهمین نمایشگاه نان، شیرینی و شکلات

نهمین نمایشگاه نان، شیرینی و شکلات، یک رویداد منحصر به فرد و خوشمزه، اما تخصصی است که در اصفهان برگزار می‌شود. این نمایشگاه به صنعت نان‌پزی و شیرینی‌پزی اختصاص دارد و بر فناوری‌های مورد استفاده در صنعت شیرینی‌پزی متمرکز است. یکی از اهداف اصلی این رویداد نمایشگاهی، وارد کردن آموزش‌های مورد نیاز برای متخصصان است تا بتوانند از آخرین فناوری‌ها برای تولید بهترین‌ نان، شیرینی و شکلات سود ببرند و جامعه را نیز در آن سهیم کنند.

اهمیت برگزاری این سه رویداد نمایشگاهی زمانی مشخص می‌شود که بدانیم اصفهان، فعال‌ترین استان در حوزه طراحی، تولید و عرضه تجهیزات هتل، رستوران، فست‌فود و کافی‌شاپ در کشور به شمار می‌رود و بسیاری از فعالان این حوزه می‌توانند در این نمایشگاه، آنچه برای توسعه کسب و کار خود نیاز دارند را بیابند و برای آن به مذاکره بپردازند.

این سه نمایشگاه قرار بود مردادماه 1399 در اصفهان برپا شوند که به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی رویدادهای نمایشگاهی به زمان دیگری موکول شدند؛ ثبت‌نام این سه نمایشگاه از زمستان سال 98 آغاز شده بود و همچنان نیز ادامه دارد.

این سه رویداد، از جمله رویدادهای نمایشگاهی جامع و در حال توسعه‌ای به شمار می‌روند که بخش زیادی از بازدیدکنندگان این نمایشگاه‌ها را متخصصان و علاقمندان فعال در این رشته‌ها تشکیل خواهند داد.

این سه نمایشگاه همزمان توسط شرکت کارآفرینان آتیه‌ روشن، مجری نمایشگاه‌ها و رویدادهای معتبر داخلی برگزار می‌شود و شرایطی فراهم می‌آورد تا شرکت‌های فعال در حوزه‌های مرتبط با عنوان نمایشگاه‌ها، در جمع بهترین‌های تجهیزات هتلداری، رستوران، فست‌فود، کافی‌شاپ، نان، شیرینی و شکلات و قهوه و نوشیدنی‌ها دیده شوند.

علاقمندان به دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ تلفن‌های 03132235935، 03132241747 و 09131187014 تماس بگیرند و یا به وب‌سایت این رویداد مراجعه کنند.