فارس برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران آماده می‌شود

معاون گردشگری فارس از آمادگی برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری وصنایع وابسته تهران با مشارکت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس، شهرداری شیراز و با همکاری تشکل‌ها حرفه‌ای و جوامع و انجمن‌های صنفی گردشگری استان خبر داد.
به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان فارس سید موید محسن نژاد اظهار کرد: جلسات هماهنگی با مسئولان و فعالان صنعت گردشگری و صنایع‌دستی استان برای حضور هدفمند در بزرگ‌ترین رویداد بین‌المللی گردشگری کشور انجام‌شده است.
وی ادامه داد: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از تاریخ 5 لغایت 8 اسفندماه ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به‌صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود و بر اساس تصمیمات گرفته‌شده در شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه، امسال تمام ظرفیت‌های وابسته به گردشگری استان‌ها در قالب یک غرفه متمرکز متعلق به همان استان نمایش داده می‌شود.
معاون گردشگری استان فارس با اشاره به اولویت استان در نمایشگاه اضافه کرد: معرفی توانمندی‌ها و خدمات تأسیسات و مؤسسات گردشگری، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و همچنین دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان از اولویت‌های محتوایی غرفه استان در نمایشگاه است و بخش خصوصی همانند گذشته با این اداره کل همسو و همراه خواهند بود.
وی گفت: معرفی ظرفیت‌های گردشگری سلامت، طبیعی و مذهبی، صنایع‌دستی، سوغات، مجتمع‌های تفریحی توریستی، بسته‌های سرمایه‌گذاری، نمایش آداب‌ورسوم اقوام عشایر، اجرای موسیقی سنتی، معرفی آثار ثبت جهانی از دیگر محورهای غرفه فارس در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران است