شهروندان اصفهانی راویان «چهارباغ زندگی» می‌شوند

ایده کاپ «چهارباغ زندگی» از سوی اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان و با حمایت و همکاری مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان و اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان با هدف دریافت ایده های برتر در زمینه گذر فرهنگی چهارباغ برگزار می‌شود.
«چهارباغ» برای اصفهان و اصفهانی ها فقط یک خیابان یا یک گذر ساده نیست که گاهی در پیاده‌روهای عریضش قدمی بزنند و برای پر کردن اوقات فراغتشان دمی روی نیمکت‌هایش بنشینند.
چهارباغ برای اصفهان و اصفهانی‌ها یک هویت فرهنگی است. یک شناسنامه و سند ارزشمند که بخش مهمی از تاریخ این کهن‌شهر را در خود جای داده است از این رو باید برای حفاظت و نگهداری از داشته های گران قیمت آن به دنبال طراحی برنامه‌ها و ایده‌های مختلف بود.
اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان با حمایت و همکاری مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر اصفهان و اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان نسبت به برگزاری ایده کاپی با محوریت چهارباغ و با نام «چهارباغ زندگی» اقدام کرده و از کلیه شهروندان اصفهانی، کارشناسان، جامعه علمی و آموزشی و گردشگران اصفهان دعوت کرده تا ایده های خود را در محورهای «چهارباغ و هویت فرهنگی اجتماعی»، «چهارباغ و هویت اقتصادی»، «چهارباغ و هویت گردشگری» و «ارتقا و بهبود کیفیت محیط و ویژگی های کالبدی چهارباغ» به این اداره ارسال کنند.
مدیریت شهری اصفهان برای صاحبان ایده های برتر در این ایده کاپ هدایای ارزشمندی را در نظر گرفته است که شامل مبلغ 7 میلیون تومان برای نفر اول، مبلغ 5 میلیون تومان برای نفر دوم و مبلغ 3 میلیون تومان برای نفر سوم می‌شود.
علاقمندان برای شرکت در این ایده کاپ می توانند با ثبت نام در سامانه
Idea.isfahan.ir
ایده هایشان را تا 15 فروردین ماه 1401 ارسال کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32121514 تماس بگیرند.