اعلام برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی و نظامی هفته ارتش

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری از جزئیات برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی و نظامی در هفته ارتش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران از اصفهان، امیر سیاوش میهن‌دوست با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی نظامی هفته ارتش در اصفهان اظهار داشت: برگزاری مراسم بیست و سومین سالگرد شهادت شهید سپهد صیاد شیرازی در گلستان شهدا در روز یکشنبه 21 فرودین 1401، تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، غبار روبی و عطرافشانی از مزار شهدا، تبلیغات میدانی در سطح شهر و پادگان‌ها در این هفته پیش‌بینی شده است.

وی با بیان آنکه بیش از 10 برنامه زنده تلویزیونی و رادیویی برای این هفته برنامه‌ریزی شده است، افزود: در پیش از خطبه‌های نماز جمعه 26 فروردین ، سخنرانی امیر جعفری مشاور امیر فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی خواهیم داشت. برپایی ایستگاه سلامت در محل نماز جمعه و گلستان شهدا، برگزاری محفل انس با قرآن کریم و دعای ابوحمزه در شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) در گلستان شهدا وبرپایی ایستگاه صلواتی توسط یگان‌ها و 4 ایستگاه صلواتی در شب ولادت این حضرت در میادین شهر همراه با نورافشانی از دیگر برنامه‌های هفته ارتش است.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری بیان کرد: مراسم سان رژه در روز 29 فرودین از مقابل گلستان شهدا به صورت خودرویی برگزار می‌شود. اعزام ده‌ها بالگرد و هواپیما برای رژه هوایی تهران از 2 پایگاه هوانیروز اصفهان و پایگاه شهید بابایی و همچنین اعزام ادوات توپخانه از گروه‌های 22، 44 و 55 توپخانه به تهران را خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات مختلفی چون مسابقات ورزشی ویژه کارکنان و خانواده‌های آن‌ها و مسابقات ویژه فرهنگی در فضای مجازی در نظر گرفته شده است، همچنین در برنامه‌های زنده تلوزیونی گروه عقیدتی سیاسی هماهنگی‌های لازم را برای برگزاری مسابقات و اهدای جوائز انجام داده که امیدواریم با این برنامه‌ها و اقدامات رضایت مردم شهیدپرور اصفهان را جلب کنیم.

امنیت” مهم‌ترین دستاورد ارتش در یگان‌های مختلف بوده است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین قاسمی هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری نیز در نشست خبری پیش از ظهر امروز که با هدف تشریح برنامه‌های هفته ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شده بود، با اشاره به شعار سال تولید، دانش بنیان واشتغال‌زایی اظهار داشت: نیروی زمینی مقتدر، نیروی هوایی جان بر کف و پدافند هوایی و هوانیروز و همه یگان‌های ارتش در هر قسمت و هر رسته‌ای که مشغول بودند، در کنار وظیفه خطیر و سنگینی که در طول این 43 سال بر عهده داشتند خوب درخشیدند.

وی افزود:مهم‌ترین تولید و دستاورد آن‌ها تولید امنیت بوده که تا اکنون به وضوح حس شده است. خصوصاً در عصر حاضر که می‌بینیم حتی کشورهای ناتو که زیر مجموعه آن کشورهای اروپایی است و امنیت‌شان را آمریکا و اسرائیل تامین می‌کرده، امروز نمی‌توانند امنیت خود را تامین کنند.

هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری بیان کرد: بخشی از اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران به نیروهای نظامی از جمله ارتش باز می‌گردد، چرا که آنها امنیت را ایجاد کردند و از سوی دیگر جوانان که در این مجموعه مشغول خدمت هستند، بعد از خدمت به‌گونه‌ای برای خدمت‌رسانی مشغول می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: آنها علاوه بر گذراندن آموزش‌های نظامی، از مهارت‌آموزی نیز در مجموعه یگان‌های نیروی مسلح بهره‌مند می‌شوند که از خیر و برکات ارتش است.

حجت الاسلام و المسلمین قاسمی تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی برای ایام دهه ارتش 21 فروردین ماه همزمان با سالروز شهادت سپهد صیاد شیرازی تا سوم اردیبهشت که سالروز شهادت سپهبد قرنی است، تدارک دیده شده است. همچنین برنامه‌های نظامی در نیروی زمینی یگان‌های توپخانه و یگان‌های هوانیروز و نیروی هوایی و پدافند هوایی که در منطقه اصفهان است مستقر هستند.
انتهای پیام/