ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد: ۲۹ فروردین یادآور رشادت‌های بزرگ‌مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران است

ارشد نظامی آجا در استان اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری گفت: بیست و نهم فروردین‌ماه، روز ارتش و فرصتی برای گرامیداشت حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان است که با اقتدار جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

امیر سرتیپ دوم سیاوش میهن دوست، ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری در مراسم رژه روز ارتش ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع)، اظهار کرد: بیست‌ونهم فروردین‌ماه روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان، یادآور رشادت‌های بزرگ‌مردانی است که با اقتدار جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

وی ادامه داد: در این میان باید یاد کنیم از شهدای معزز، جانبازان، آزادگان و خانواده آن‌ها که در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن، با از خودگذشتگی و فداکاری و جانفشانی افتخارآفرین شدند.

ارشد نظامی آجا در استان اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: بی‌شک امروز استقلال و شکوه ایران اسلامی به مدد نثار خون شهدای معظم، رشادت جانبازان، ایثارگران و همراهی خانواده آن‌ها رقم خورده است.

وی گفت: اینجانب روز ارتش را به فرمانده معظم کل قوا، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و ملت شهید پرور استان اصفهان و نماینده ولی فقیه در استان و اعضای شورای تأمین، در رأس آن استاندار جهادی و فرمانده قرارگاه سیدالشهدا سپاه پاسداران سایر فرماندهان نیروهای انتظامی و نظامی و مسئولان استانی و هم‌رزمان از نیروهای مسلح، تبریک عرض می‌کنم.