بازدید اعضای پایگاه خبری توان نگار از کارخانه چینی زرین ایران؛ کارخانه چینی زرین ایران، بهترین کیفیت در ایران و جهان

اعضای پایگاه خبری توان نگار در بازدید یک روزه خود از کارخانه چینی زرین ایران ، از نزدیک با نحوه تولیدات این کارخانه نمونه سبز کشور آشنا شدند.

در این برنامه مجید کیانی مدیر روابط عمومی کارخانه چینی زرین در گزارش کوتاهی اظهار داشت: این کارخانه ۱۵۰ سال سابقه دارد و هم اکنون با یک هزار و ۵۰۰ نفر مشغول کار می باشد.

وی افزود: کارخانه چینی زرین ایران تمامی استانداردهای روز دنیا شامل کیفیت بهداشت و محیط زیست را دارا می باشد، به طوری که تایید استاندارد تولیدات چینی در کشور و همچنین واردات این محصول زیر نظر استاندارد این کارخانه صورت می گیرد.

کیانی گفت: سالانه ۱۴ تن تولیدات این کارخانه است که علاوه بر مصرف داخلی به ۲۰ کشور دنیا و همچنین اروپا صادر می شود و هم اکنون این کارخانه در 3 فاز مشغول کار است و در جهت توسعه حرکت می نماید و در فاز سوم کارخانه تمام کارها به صورت تمام اتوماتیک انجام می گیرد که در دنیا جزء سه کشور صاحب این فناوری هستیم.

گفتنی است در این بازدید منصور گلناری شمه ای از فعالیت‌های پایگاه خبری توان نگار از جمله برگزاری ۴ جشنواره رسانه ملی معلولان را یادآوری نمود.

لازم به ذکر است کارخانه چینی زرین ایران که در ۴۳ کیلومتری جاده اصفهان – مبارکه واقع شده است  در زمینی به وسعت ۲۰۰ هزار متر مربع با زیربنای ۱۶۰ هزار متر مربع احداث و مابقی آن فضای سبز می‌باشد.

بهمن توکلی فرد، پژوهشگر روابط عمومی و رسانه

عکاس، فاطمه صابری توان نگار