نصب ۲ هزار پرچم مزین به نام اباعبدالله الحسین(ع) در مناطق پانزده گانه شهرداری اصفهان

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از نصب ۲ هزار پرچم مزین به نام اباعبدالله(ع) ویژه ایام ماه محرم در مناطق پانزده گانه خبر داد.
حمید قنادنیا با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه محرم الحرام، ۷۵ المان پرچم مزین به نام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در چهارراه‌ها و میادین شهر اصفهان نصب می‌شود.
وی به اختصاص طرح جدید محرمی برای دیوارنگاره پازلی ارگ جهان‌نما اشاره کرد و افزود: مناطق مختلف شهر با ریسه‌های نوری و پارچه‌ای ویژه این ماه فضاسازی شده اند.
به گفته سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان ، ۱۳۵ المان عاشورایی نیز در نقاط مختلف شهر نصب می‌شود.
قنادنیا خبر داد: ۲ هزار پرچم مزین به نام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در مناطق پانزده گانه شهر نصب شده است.

بیش از 180 هزار پرچم عزاداری امام حسین (ع) در شهر توزیع شد
معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از نصب بیش از 180 هزار پرچم عزاداری امام حسین (ع) در شهر خبر داد.
سعید امامی با اعلام این خبر گفت: مديريت شهري اصفهان امسال در راستای رویکرد محله محوری در انجام فعالیتهای فرهنگی در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان و به منظور حمایت و مساعدت مراکز فرهنگی و هیأت‌های مذهبی با محوریت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در اصفهان به نصب و اهداي بیش از 180 هزار پرچم عزاداری اقدام كرده است.
وی افزود: هر يك از این پرچم‌ها به صورت منزل به منزل در سطح محلات شهر توزيع و نصب شده كه بخشی از هزینه این کار توسط شهرداری اصفهان و بخش دیگری از آن توسط خیرین هیأت‌های مذهبی تامین شده است.