مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خبر داد: پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه تجاری، فرهنگی و گردشگری منارجنبان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: احداث مجتمع تجاری، فرهنگی و گردشگری منارجنبان یکی از پروژه‌های منطقه در راستای ساماندهی محوطه منارجنبان محسوب می‌شود که تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
سید سلمان قاضی عسگر اظهار کرد: مجوز ساخت این مجتمع تجاری، فرهنگی طبق مقررات و آئین نامه‌های میراث فرهنگی در ۲۶ اسفندماه سال ۹۹ اخذ و عملیات خاکبرداری آن از ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ آغاز شد.
او افزود: این مجموعه با وسعت 3 هزار و ۶۷۶ مترمربع و زیر بنای ۱۴ هزار و ۱۲۸ متر مربع شامل بخش‌هایی همچون مجموعه تجاری، رستوران، پارکینگ، مدیریت، نمایشگاه، پخش اسلاید و محوطه سازی خواهد بود.
قاضی عسگر با بیان اینکه سازه نگهبان و سقف نخست پروژه اجرا شده است، گفت: این مجموعه در پنج طبقه طراحی شده که طبقه منهای یک و دو آن به پارکینگی با ظرفیت حدود ۲۵۰ خودرو اختصاص یافته و طبقه همکف، یک و دو مجتمع مشتمل بر ۵۰ واحد تجاری است.
به گفته او، بر اساس برنامه مقرر این پروژه بزرگ در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید.
مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه احداث مجتمع تجاری، فرهنگی و گردشگری منارجنبان، پروژه محرک توسعه منطقه ۹ محسوب می‌شود و در جذب گردشگر تأثیر بسزایی دارد، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح که با مشارکت بخش خصوصی در حال انجام است، بسترسازی، مشارکت و توسعه در تهیه و اجرای طرح‌های گردشگری است.