مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خبر داد: آغاز همکاری شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان با کافه بازی اصفهان

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: در راستای ارتقای اکوسیستم بازی و تفریح در این کلان‌شهر، فعالیت کافه بازی اصفهان با همکاری این شرکت آغاز شد.
سعید ساکت با اعلام این خبر گفت: شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان همکاری خود را با مجموعه کافه بازی اصفهان که از مجموعه‌های فعال در اکوسیستم بازی و تفریح است، آغاز کرده است.
وی با بیان اینکه کافه بازی اصفهان نخستین اکوسیستم کارآفرینی بازی‌های رومیزی کشور را به‌منظور مشاوره و کمک به تأسیس کافه‌بازی‌ها و فروشگاه‌های مرتبط به بازی افتتاح کرده است، اضافه کرد: این مجموعه خلاق توانسته است با تلاش مداوم از خردادماه ۱۴۰۱ به ظرفیت بزرگی به منظور رشد صنعت بازی و تفریح سالم در کشور تبدیل شود.
ساکت با اشاره به خدمات مجموعه کافه بازی اصفهان، افزود: استقرار بیش از ۲۵۰ عنوان بازی به‌منظور تفریح و سرگرمی، ۲۰۰ عنوان بازی جهت فروش، ارائه خدمات همزمان به بیش از ۸۵ نفر و تدارک لیست پذیرایی کامل در سبک کافه در کنار بازی‌ها از جمله ویژگی‌های این مجموعه است.
وی تأکید کرد: در راستای تحقق شعار سال که ازسوی مقام معظم رهبری تعیین شده است، شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان سعی بر انعقاد قرارداد و تفاهم‌نامه با مجموعه‌هایی دارد که از ظرفیت‌های شرکت‌ها و مجموعه‌های دانش‌بنیان بهره برده‌اند.
او ادامه داد: در همین راستا یکی از اقدامات مؤثر کافه‌بازی اصفهان همکاری با شتاب‌دهنده‌ها و استارتاپ‌ها برای تبادل و ارتقای ایده‌ها و خلاقیت‌های حوزه بازی و سرگرمی است که از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.