شهر اصفهان میزبان اولین رویداد ملی گردشگری سال 1401 در کشور

نمایشگاه تخصصی گردشگری، صنایع دستی و هتلداری در شهر گنبدهای فیروزه‌ای و قطب گردشگری و صنایع دستی ایران برپا می‌شود.

دوازد‌همین نمایشگاه گردشگری، صنایع دستی و هتل‌داری اصفهان در تاریخ هفتم تا یازدهم مهرماه 1401 در محل نمایشگاه اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت برگزار می‌شود.
در این دوره از نمایشگاه گردشگری که در فضایی بالغ بر 5600 متر مربع و با حضور 31 استان کشور برپا شده است، 185 شرکت و انجمن فعال در حوزه‌های مختلف از جمله صنایع دستی و گردشگری، آژانس‌‌های مسافرتی، شرکت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری، بوم‌گردی‌ها، شهرداری‌ استان‌ها و بیمارستان‌های فعال شهر اصفهان در حوزه گردشگری سلامت و جامعه هتلداران حضور دارند.
با توجه به شعار هفته گردشگری سال 1401 که از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی «رویش اندیشه‌های نو در گردشگری ایران» عنوان شده است و در جهت برگزاری نشست‌ها و میزگردهای تخصصی در حاشیه این نمایشگاه و با هماهنگی سایر نهادهای مربوط به گردشگری امکان برپایی برنامه‌های جنبی مختلف در راستای غنی کردن نمایشگاه برنامه‌ریزی شده است. از جمله این برنامه‌ها می‌توان به نشست تخصصی گردشگری خوراک ایران، اولین جشنواره گز اصفهان، برگزاری مسابقات چوگان، برگزاری نشست تخصصی گردشگری سلامت، نشست میز ملی صادرات صنایع دستی کشور و نشست هیات رییسه جامعه هتلداران اشاره کرد.
علاقه‌مندان به بازدید رویدادهای نمایشگاهی می‌توانند در تاریخ هفتم تا یازدهم مهرماه در ساعت 11 الی 20 به محل برگزاری نمایشگاه اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.