بازدید استاندار اصفهان از دوازدهمین نمایشگاه تخصصی گردشگری، صنایع دستی و هتلداری/ جایگاه مهم گردشگری در توسعه اقتصادی استان اصفهان

دکتر رضا مرتضوي استاندار اصفهان از نمایشگاه تخصصی صنایع دستی و گردشگری بازدید کرد و ضمن حضور در غرفه‌های مختلف با فعالان این صنعت به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.
مرتضوی درباره دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع دستی و گردشگری اظهار داشت: خوشبختانه در این نمایشگاه اکثر فعالان صنعت گردشگری در حوزه‌های مختلف حضور فعال دارند، همچنین تولید کنندگان گز اصفهان حضور چشم‌گیری دارند چرا که گز اصفهان به عنوان یک هویت برای اصفهان شناخته می‌شود و جایگاه مهمی دارد.
استاندار اصفهان با توجه به جایگاه مهم گردشگری در توسعه اقتصادی افزود: در حوزه صنايع دستی‌ و گردشگری در اصفهان پتانسیل‌های زیادی وجود دارد و تلاش داریم با تعریف کار ویژه های مهم توسعه گردشگری استان را در جهت توسعه اقتصادی بیشتر برای استان اصفهان‌ رقم بزنیم.
دکتر مرتضوی پس از بازدید از غرفه کانون تخصصی خدمت رضوی کارآفرینی و اشتغال از حضور فعال غرفه‌داران غرفه کارآفرینی و اشتغال رضوی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی به پاس برنامه‌ریزی و برپایی نمایشگاه گردشگری تشکر و قدردانی کرد.
دوازدهمین نمایشگاه صنایع دستی، گردشگری و هتلداری از تاریخ هفتم تا یازدهم مهرماه میزبان 185 مشارکت کننده از استان‌های کشور بود