تصاویر استقبال کم‌نظیر مردم از دوازدهمین گردشگری، صنایع دستی و هتلداری اصفهان

نمایشگاه گردشگری اصفهان روز گذشته و پس از پنج روز برگزاری که با استقبال خوب و کم نظیر مردم اصفهان و سایر بازدید کنندگان از استان‌های کشور همراه شده بود به کار خود پایان داد.
این نمایشگاه طی پنج روز میزبان 185 مشارکت کنند از تمام استان‌های کشور بود. از جمله مشارکت کنندگانی در بخش‌های سازندگان صنایع دستی، آژانس‌های مسافرتی و هواپیمایی، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی فعال در زمینه گردشگری سلامت، هتل‌ها، بوم‌گردی‌ها، کانون‌های گردشگری و طبیعت گردی در این نمایشگاه حضور داشتند. همچنین نمایشگاه گردشگری میزبان مهمانانی از کشور پاکستان، سنگال، مالزی و ازبکستان بود.
این نمایشگاه که با محوریت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان و همکاری سازمان میراث فرهنگی، شهرداری و اتاق بازرگانی اصفهان برپا شده بود، طی پنج روز برگزاری میزبان مدیران مجموعه‌های گردشگری، صنایع دستی و هتلداری سایر استان‌ها بود. طی پنج روز برگزاری این نمایشگاه شماری از مدیران اقتصادی استان اصفهان، مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، دکتر رضا مرتضوی استاندار اصفهان و دو تن از معاونان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از این نمایشگاه بازدید و با فعالیت مشارکت کنندگان و دغدغه‌های آنان آشنا شدند.
نمایشگاه گردشگری اصفهان طی روزهای برگزاری میزبان بیش از هشت هزار بازدید کننده بود. این نمایشگاه از تاریخ 7 تا 11 مهرماه در مکان نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق روبروی منطقه روشن‌دشت برپا و روز گذشته پس از پنج روز به کار خود پایان داد.