امضای تفاهم نامه همکاری شهرداری اصفهان و گروه هتل‌های زنجیره‌ای شاذا؛ اصفهان نیازمند سرمایه‌گذار خارجی در حوزه گردشگری است

شهردار اصفهان در جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری با گروه هتل‌های زنجیره‌ای شاذا، توسعه صنعت توریسم و هتل‌سازی در اصفهان را نیازمند سرمایه‌گذاری بیشتر در این زمینه دانست و گفت: حضور سرمایه‌گذار خارجی تسهیل‌گر و زمینه ساز توسعه گردشگری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طبیعت گردشگران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده در جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری با گروه هتل‌های زنجیره‌ای شاذا، این گروه را از بزرگترین فعالان منطقه خاورمیانه در امر هتل سازی دانست و اظهار کرد: صنعت توریسم و هتل‌سازی در اصفهان به سرمایه‌گذاری بیشتری نیاز دارد و حضور سرمایه‌گذار خارجی می‌تواند تسهیل‌گر و زمینه ساز توسعه بیشتر اصفهان در این بخش باشد.
وی با بیان اینکه امضای این تفاهم‌نامه گامی در راستای توسعه صنعت درآمدزای گردشگری در اصفهان است، افزود: امیدواریم این نوع همکاری‌ها زمینه توسعه هرچه بیشتر اصفهان در بخش هتل‌داری، هتل‌سازی و گردشگری در منطقه را فراهم کند.
ایجاد احساس تعلق در شهروندان، هدف گروه شاذا
نایب رئیس اجرایی گروه هتل‌های شاذا هم در این جلسه اظهار کرد: گروه شاذا بر ایجاد احساس تعلق و ترویج فرهنگ در میان شهروندان تأکید زیادی دارد.
سانجیو مالهوترا تصریح کرد: تنها ساخت هتل برای این گروه مطرح نیست، بلکه زوایا و ابعاد دیگری همچون برگزاری جشنواره‌ها، آئین‌ها و برنامه‌های هنری و فرهنگی متنوع در این سازه‌ها را نیز در نظر داریم و در اصفهان اجرا خواهیم کرد.
در پایان این جلسه تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری اصفهان با گروه هتل‌های زنجیره‌ای شاذا به امضا رسید.