صدور پروانه فعالیت برای شش فروشگاه صنایع‌دستی در سمیرم

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمیرم از صدور پروانه فعالیت برای شش فروشگاه صنایع‌دستی در سمیرم به‌عنوان شهر بافته‌های داری خبر داد.

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی طبیعت گردشگران و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، سعید سلیمانیان با اعلام این مطلب گفت: خوشبختانه با توجه به پیگیری‌های انجام‌شده و فعالیت قابل‌تحسین هنرمندان شهرستان سمیرم و همچنین نیاز این شهرستان به مکان‌ها به‌عنوان فروشگاه‌های رسمی و دائمی عرضه محصولات صنایع‌دستی، روز گذشته مجوز و پروانه فعالیت برای شش فروشگاه صنایع‌دستی در شهر سمیرم توسط اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان صادر شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر در شهرستان سمیرم که به‌عنوان شهر بافته‌های داری معروف است، بیش از 30 فروشگاه عرضه صنایع‌دستی فعال هستند که با توجه به ابلاغ دستورالعمل صدور مجوز در خصوص پروانه کسب به این فروشگاه‌ها، پس از بررسی و کارشناسی‌های انجام‌شده، در مرحله اول شش فروشگاه موفق به دریافت مجوز و پروانه فعالیت شدند.

سلیمانیان افزود: «امیدواریم با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا پایان سال جاری با استانداردسازی دیگر فروشگاه‌های صنایع‌دستی در سطح شهرستان، تمامی فروشگاه‌های عرضه صنایع‌دستی سمیرم پروانه فعالیت دریافت نمایند.