آغاز عملیات اصلاح و بروزرسانی تابلوهای فرمان تله‌سی‌یژ ناژوان

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: عملیات اصلاح و بروزرسانی تابلوهای فرمان تله‌سی‌یژ ناژوان با همکاری شرکت دانش‌بنیان داخلی با دارا بودن بیش از 2 دهه سابقه کار در حوزه اتوماسیون صنعتی در تله‌سی‌یژ ناژوان انجام می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طبیعت گردشگران و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان پیرامون عملیات اصلاح و بروزرسانی تابلوهای فرمان تله‌سی‌یژ ناژوان اظهارداشت: تله‌سی‌یژ ناژوان به واسطه موقعیت جغرافیایی و حضور در پهنه سبز منطقه ناژوان از طبیعت بکر جهت حضور گردشگران برخوردار بوده، به همین دلیل توجه به کیفیت بخش‌های مختلف آن اعم از فنی، برقی، مکانیکی و خدماتی به منظور ارائه خدمات با کیفیت و قابل توجه به مردم و گردشگران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی افزود: در راستای تأمین مستمر ایمنی ابرسازه‌های تفریحی کلانشهر اصفهان و تداوم این عملیات برای نخستین بار، نسبت به اصلاح و بروزرسانی تابلوهای فرمان (PLC) و نقشه‌های مدارهای برقی تله‌سی‌یژ ناژوان اقدام شد.
مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان آنکه این اقدام به منظور بهبود عملکرد خط تله‌سی‌یژ ناژوان صورت می‌پذیرد، خاطرنشان کرد: این پروژه در طول مدت زمان 2 هفته با حضور متخصصان داخلی دارای بیش از 2 دهه سابقه در حوزه اتوماسیون‌های صنعتی و پرسنل متخصص شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: از مزایای اصلاح و بروزرسانی تابلوهای فرمان و نقشه‌های مدارهای برقی می‌توان به تحصیل در امور تعمیرات و نگهداری، دسترسی به نقشه‌های بروز شده برق، حذف خطاهای سیستم مدارهای فرمان و افزودن موارد درخواست شده توسط شرکت بازرسی معتمد اداره‌کل استاندارد اشاره کرد.
انتهای پیام/