امضاء تفاهم‌نامه سه جانبه دانشگاه آزاد اصفهان، اتاق بازرگانی و جامعه هتلداران

رییس دانشگاه آزاد استان اصفهان از امضاء تفاهم‌نامه همکاری‌های آموزشی، علمی و پژوهشی میان دانشگاه آزاد اصفهان، جامعه حرفه‌ای هتلداران و اتاق بازرگانی اصفهان خبر داد.
پیام نجفی گفت: تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه میان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، جامعه حرفه‌ای هتلداران استان و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان با موضوع همکاری در امور آموزشی، علمی و پژوهشی در حرفه هتلداری و موضوعات مربوطه به امضاء طرفین رسید.
وی افزود: ایجاد دانشکده گردشگری و هتلداری یا مدرسه تخصصی عالی مهارتی گردشگری و هتلداری بر اساس توافقات و ضوابط و با هدف افزایش سطح کیفی و کمی آموزش‌های حرفه هتلداری در ذیل همکاری‌های مشترک از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.
دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد استان اصفهان خاطرنشان کرد: علاوه بر این موارد، ایجاد زمینه برای رشد فضای دانشگاهی در رشته هتلداری استان، زمینه‌سازی برای ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده در حرفه هتلداری استان، تبادل اعضای هیات علمی برای دوره‌های آموزشی مورد توافق و تولید محتوا برای کلیه زیرساخت‌های آموزشی، علمی، پژوهشی و رویدادهای آنلاین مانند سامانه و شبکه‌های اجتماعی و آفلاین مانند نشریات و مقالات نیز مورد توافق و امضاء طرفین تفاهم‌نامه قرار گرفت.