بیش از 85 درصد از مشترکین آبفای استان اصفهان از عملکرد مأموران قرائت کنتور و رسیدگی به حوادث این شرکت اعلام رضایت کردند.
براساس نتایج نظرسنجی انجام شده که با مشارکت 1991 نفر از شهروندان در سال 1399 انجام شد بیش از 85 درصد پاسخگویان از نحوه برخورد و رعایت ادب مأموران قرائت کنتور و مأموران رسیدگی به حوادث شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان رضایت کامل دارند و 75 درصد نیز زمان مراجعه مأموران قرائت کنتور به درب منازل را بهترین موقع ممکن می دانند.
نتایج این نظرسنجی همچنین بیانگر آشنایی و آگاهی 50 درصدی پاسخگویان از خدمات سامانه ارتباط با مشتریان 122 و سامانه ارائه خدمات غیر حضوری 1522 است.
شرکت کنندگان در این نظرسنجی در عین حال رضایت نسبتاً کمی از فشار شبکه توزیع آب داشتند و فقط 35 درصد در این خصوص اعلام رضایت کرده اند. علت این امر نیز افزایش میزان مصرف در روزهای گرم سال و کمبود آب مورد نیاز به میزان 3200 تا 4300 لیتر در ثانیه است که موجب افت شدید فشار و یا قطع احتمالی آب در برخی مناطق می شود و امید است با بهره برداری از سامانه دوم آبرسانی به اصفهان بزرگ این مشکل برطرف شود.
اضافه می شود رصد افکار عمومی و بررسی میزان رضایت مندی از خدمات رسانی آبفای استان اصفهان در سطح شهرها و روستاهای تحت پوشش از اهداف برگزاری نظرسنجی مشترکین است که همه ساله بر اساس مصوبات ابلاغی وزارت نیرو و با رعایت ضوابط علمی و روش های پژوهشی، به صورت الکترونیکی توسط واحد پژوهش و افکارسنجی روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان انجام می شود.
رضایت 85 درصدی شهروندان از عملکرد مأموران قرائت کنتور و رسیدگی به حوادث آبفای استان اصفهان
نظر شما؟
عالی 17
مفید 3
غیرمفید 0
پاسخ دهید