رئیس اداره ارتباطات و اطلاعرسانی ادارهکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: این ادارهکل ملاقاتهای مردمی را در راستای تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندان و همچنین توجه به کاهش مشکلات مردمی همواره در اولویت قرار داده است.
حسن کحالزاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاعرسانی ادارهکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: رضایتمندی مردم و تکریم ارباب رجوع از اهداف اصلی این ادارهکل است و یکی از اقداماتی که در این راستا انجام میپذیرد دیدار چهره به چهره با مردم استان و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتن است.
وی افزود: برگزاری ملاقاتهای عمومی و مردمی فرصتی برای حل سریعتر مشکلات مردم عزیز استان است و به طور حتم موجب میشود گرهی از مشکلات مردم شریف استان اصفهان باز شود ورضایت مندی آنها را در پی داشته باشد.
رئیس اداره ارتباطات و اطلاعرسانی ادارهکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان این که ارتباط مستقیم با مردم، مدیران را از نزدیک در جریان نقاط ضعف هر سیستم قرار میدهد، اذعان داشت: از سویی دیگر این دیدارها برای مردم نیز به دلیل تسریع در حل مشکلات و بررسی درخواستهایشان از اهمیت بسیاری برخوردار است.
وی افزود: در ادارهکل راه و شهرسازی استان اصفهان همواره سعی شده است تا به منظور تکریم ارباب رجوع و تسهیل در امر پاسخگویی، موضوع دیدارهای چهره به چهره مد نظر قرار داده شود.
کحالزاده بیان داشت: این اقدام هم در محل این ادارهکل و هم در زمان سفر مدیرکل، معاونین و روسای ادارهکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستانها و بازدید از پروژههای مختلف انجام میشود که در این راستا مسائل و مشکلات از نزدیک مورد بررسی قرار میگیرد و در آنِ واحد راهکارهای لازم و قانونی در جهت برطرف کردن مشکلات مراجعه کنندگان ارائه میشود.
پاسخ دهید