دکتر سید رضا مرتضوی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور اعضا و مدعوین برگزار شد، پس از تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: موضوع توسعه هدفمند صنعت گردشگری و ارتقاء جایگاه استان اصفهان به عنوان مقصد گردشگران داخلی و خارجی باید در دستور کار تمامی دستگاه های ذی ربط استان قرار گیرد، چرا که این استان دارای ظرفیت های ممتاز گردشگری است و باید در سطح ملی و بین المللی به خوبی تبیین، معرفی و شناسانده شوند
رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان، اظهار داشت: توسعه و گسترش گردشگری پایدار در استان، استفاده از ظرفیت سمن ها، نیروهای نخبه و متخصص، رسانه ها و تورهای گردشگری و غیره برای ارتقاء جایگاه ممتاز گردشگردی اصفهان ضروری است.
دکتر مرتضوی، با بیان اینکه یکی از راهبردهای آینده ما در اقتصاد استان، توسعه صنعت گردشگری پایدار و توسعه صنایع هایتک است، تصریح کرد: می بایست با بهره مندی از شیوههای نوین، جذاب و کارآمد برای جذب گردشگران بهره لازم اخذ شود
وی خاطرنشان کرد: معرفی جایگاه فرهنگی و گردشگری ایران و اصفهان به دنیا باید توسط خودمان صورت پذیرد، نه توسط کشورهای معاند و دشمنان که با دیدگاه مغرضانه و تنگ نظرانه ایران و اصفهان را معرفی می نماید
وی، خطاب به مدیران دستگاه ها و نهادهای استان تاکید کرد: از ارائه آمار و اطلاعات نادرست و غلو شده که موجب تصورات نادرست و برخوردار بودن از استان شده است، مجدانه اعراض نمایید و اطلاعات شفاف و واقعی از استان اصفهان ارائه کنید تا اعتبارات و ظرفیت های قانونی و ملی استان به واسطه ظاهر آراسته شده اطلاعات مغشوش از دست نرود.
عالی 18
مفید 3
غیرمفید 0
دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ
آخرین اخبار
شما می توانید لذت ببرید
«نمد» شهرکرد یکی از مهمترین صنایعدستی در چهارمحال و بختیاری است که با پیگیریهای انجام شده در سال ۱۳۹۷ بهعنوان «شهر ملی نمد» انتخاب و معرفی شد.
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران (TACI) با رأی قاطع اعضا، بهعنوان نماینده منطقه جنوب آسیا برای دوره چهارساله ۲۰۲۶ تا ۲۰۲۹ به عضویت هیئترئیسه اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری ملل متحد (UN Tourism) انتخاب شد.
فولاد مبارکه در جمع رهبران جهانی فولاد؛ نام ایران در کنار پوسکو و آرسلور میتال. حضور در فهرست نامزدهای نهایی جایزه «Steelie» در بخش پایداری، تنها یک موفقیت نمادین نیست، بلکه تأییدی رسمی از سوی انجمن جهانی فولاد است بر این که یک تولیدکننده ایرانی، «بهترین عملکرد جهانی» را در خلق ارزش از پسماند تعریف میکند. این جایگاه، گذار از یک شرکت داخلی به یک «الگوی جهانی» را نشان میدهد.








پاسخ دهید