سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح کرد: رضایت ۹۰ درصدی گردشگران و مسافران نوروزی از خدمات‌رسانی مدیریت شهری

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان از رضایت ۹۰ درصدی گردشگران و مسافران نوروزی از خدمات‌رسانی مدیریت شهری در این ایام خبر داد.

علی صالحی در برنامه تلویزیونی چهارباغ به حضور گردشگران و میهمانان نوروزی در اصفهان و فضای بانشاط شهر اشاره و اظهار کرد: همکاران ما در مدیریت شهری اصفهان به طور شبانه‌روزی در حال انجام وظایف خود برای خدمت‌گزاری به مردم هستند.

وی افزود: در میزبانی امسال با دو مسئله جدی روبرو بودیم. نخست اینکه تیم جدید مدیریت شهری، با بخشی از زیرساخت‌های غیرفعال روبرو بود، چون دو سال سفرهای نوروزی تعطیل بود و آن طور که باید و شاید زیرساخت‌های خدمت‌رسانی به گردشگران مورد توجه نبود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در کمتر از یک ماه ستاد خدمات سفر شهر اصفهان آغاز به کار کرد و این زیرساخت‌ها در این مدت زمان کوتاه احیا شد.

وی ادامه داد: تا امروز بیش از ۵۰۰ هزار اقامت شبانه در شهر اصفهان داشتیم و بر اساس نظرسنجی‌ها همین میزان نیز اقامت در خانه اقوام و آشنایان بوده است.

صالحی گفت: مجموعه جوان و خلاق مدیریت شهری با وجود این مشکلات، تلاش کردند تا شرایط برای پذیرایی از میهمانان فراهم شود و امروز ۹۰ درصد از گردشگران و مسافران از خدمات‌رسانی این شهر در ایام نوروز رضایت دارند.

وی با اشاره به وضعیت اسکان مسافران تصریح کرد: بر خلاف بسیاری از مقاصد گردشگری، ما در اصفهان هیچ دست ردی به سینه مسافران نزدیم و ظرفیت باغ فدک، ورزشگاه‌ها، هتل‌ها و مهمان‌پذیرها و منازل استیجاری، همچنین ظرفیت‌های در سایه مانند مساجد و حسینیه‌ها نیز پیش‌بینی شد که مشکلی بابت اسکان مسافران در اصفهان نباشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: هدف ما این است که در شش ماه آتی که فصل گردشگری اصفهان است، دبیرخانه‌ای‌ دائمی ایجاد کنیم تا بهترین خدمات را به حوزه گردشگری اختصاص دهیم و اصفهان را در همه ایام سال آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران کنیم.

وی گفت: چشم‌ انداز حوزه دانش بنیان و گردشگری در اقتصاد شهر مورد توجه است و در تلاش هستیم که از توان مدیریت شهری برای رسیدن اصفهان به جایگاه شایسته در حوزه گردشگری استفاده کنیم.

انتهای پیام/