از 22 تا 25 آذرماه؛ نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات سرمایشی و گرمایشی در اصفهان برگزار می‌شود

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی از 22 تا 25 آذرماه در اصفهان برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طبیعت گردشگران، بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در فضایی به مساحت 8 هزار متر مربع با حضور 85 شرکت تولیدکننده و صاحب فن‌آوری در اصفهان برگزار می‌شود.
در این رویداد نمایشگاهی استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، تهران، خراسان رضوی، فارس، مازندران و خوزستان و همچنین شرکت‌های خارجی مانند میتسوبیشی الکترونیک، ویزمن، هیتاچی، آتگ و میدیا حضور دارند و آخرین محصولات و تکنولوژی‌های استفاده شده در تجهیزات سرمایشی و گرمایشی را در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهند.
از برندهای مطرح ایرانی که در این نمایشگاه حضور دارند می‌توان به واحدهای تولیدی لورچ، بوتان، تابان تهویه، سار اول، فنی و مهندسی آسا انرژی، رهاورد نوین سازه، صدرا پلیمر، تهویه دماوند، میراب، آسان دما، ایران مشعل، شوفاژ کار و گروه صنعتی سانا عایق اشاره کرد.
طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، انجمن صادرکنندگان تجهیزات سرمایشی و گرمایشی ترکیه (ISIB) در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و نیز هیأت‌ تجاری کشور تاجیکستان متشکل از رییس اتاق بازرگانی و دبیر اول سفارت این کشور و رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و تاجیکستان و جمعی از تجار تاجیک و هیات تجاری از کشور بلاروس از این رویداد بازدید می‌کنند.
بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی از 22 تا 25 آذرماه در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق اصفهان، روبروی منطقه روشن دشت میزبان عموم علاقهمندان، دانشجویان و کارشناسان خواهد بود.