در مسابقات گرجستان، سکوی اول رقابت‌های پاورلیفتینگ آسیایی سهم دانشجوی دانشگاه آزاد اصفهان شد

دانشجوی تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در مسابقات آسیایی پاورلیفتینگ که در کشور گرجستان برگزار شد، توانست عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.
علی غلامی ردانی دانشجوی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در مسابقات پاورلیفتینگ آسیایی که در آذرماه امسال در کشور گرجستان برگزار شد، توانست در وزن 5/82 کیلوگرم صاحب گردن‌آویز طلا شود.
رقابت‌های پاورلیفتینگ و پرس سینه آسیایی که امسال دهمین سال برگزاری را تجربه می‌کرد، در سطح اوراسیایی می‌شود و ورزشکارانی از کشورهای پاکستان، اوکراین، هند، روسیه، سنگاپور، ارمنستان، ترکیه، ازبکستان، ایران و آلمان در آن حضور یافتند.
تیم پاورلیفتینگ و پرس سینه ایران، امسال ششمین سال حضور خود در این مسابقات را تجربه می‌کرد، در اوزان 66، 74، 5/82، 93، 100، 110 و 110+ با سایر رقیبان به رقابت پرداخت که در نهایت در وزن‌های 74، 5/82، 93، 100 و 110 کیلوگرم موفق به کسب رتبه سوم تیمی و عناوین اول تا سوم شد که در این میان علی غلامی ردانی در وزن 5/82 کیلو از اصفهان حائز رتبه اول و ورزشکارانی از روسیه و اوکراین به ترتیب حائز رتبه‌های دوم و سوم شدند.
در این مسابقات تیم ایران با 10 ورزشکار و مربی‌گری ادیب عظیمی نیا مربی نام‌آشنا و کهنه‌کار رشته پاورلیفتینگ و پرس سینه در این مسابقات حضور یافت.