رئیس مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان: مجتمع مطبوعاتی اصفهان نگین رسانه ای کشور است

به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران، حجت الاسلام والمسلمین میثم ریاحی رئیس مجتمع مطبوعاتی اصفهان در آیین گرامیداشت دهمین سالروز تأسیس مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان، اظهار کرد: هیئت مدیره چهار دوره مجتمع مطبوعاتی زحمات زیادی برای رشد این مجموعه کشیدند، مجتمع مطبوعاتی اصفهان تنها مجتمع فرهنگی مطبوعاتی کشور است که با حضور رسانه‌های مختلف تبدیل به یک نگین رسانه‌ای در کشور شده است.
رئیس مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان با اشاره به تأسیس مجتمع مطبوعاتی در سال ۱۳۹۳ افزود: امیدوارم با پویا و فعال بودن بیش از پیش فعالان رسانه‌ای مجتمع مطبوعاتی در راستای تولید خبر و اطلاع رسانی همچنان سرزنده بماند.
همچنین احمدرضا دهانی عضو هئیت مدیره  مجتمع مطبوعاتی اصفهان در این آئین اظهار کرد: قاسم زاده شهرداری فعلی اصفهان که در زمان تأسیس مجتمع معاون فرهنگی شهردار بود، زحمات زیادی برای تاسیس این مجموعه کشید و با پیگیری‌های شبانه روزی او و ریش‌سفیدان و فعالان کهنه کار رسانه اصفهان این مجموعه به تأسیس رسید.
گفتنی است مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان به عنوان نگین رسانه‌ای ایران سال ۱۳۹۳ در محل میدان لاله اصفهان تاسیس شد. همچنین نمایشگاه گزارش تصویری عملکرد 1402 در حاشیه این آئین برگزار شد.
آیین گرامیداشت دهمین سالروز تأسیس مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان، نگین رسانه‌ای کشور، همراه با افتتاح نمایشگاه تصویری عملکرد ۱۴۰۲ و رونمایی از پوستر با حضور خانواده شهید دریانوش و شهردار اصفهان برگزار شد.