شهردار اصفهان در مجتمع مطبوعاتی اصفهان مطرح کرد؛ خلق کردن آینده، هنر فرهیختگان رسانه است

شهردار اصفهان گفت: شرط بقا مجتمع مطبوعاتی حرکت با زمانه، درک درست از زمانه و حتی خالق زمان بودن است و در این زمینه اگر نتوانیم نسبت به زمان جلوتر حرکت کنیم، مشخص نیست تا چه زمانی بقا داشته باشیم‌.

به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران، علی قاسم‌زاده در مراسم دهمین سالگرد تأسیس مجتمع مطبوعاتی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت شهدای خدمت اظهار کرد: این اتفاق ناخوشایند بود اما امید است منشأ خیر و برکت کشور شود و یکی از این خیرات این بود که همه متوجه شدند انقلاب در کشور ما تثبیت شده است.
وی ادامه داد: جهان هستی در حال تغییر و تحول است و در مقابل این تغییر می‌توان ۳ موضع مقاومت و توقف در گذشته، همراه شدن با زمانه و سبقت از زمانه و خالق زمانه بودن را پیش گرفت.
شهردار اصفهان با بیان اینکه در رویکرد اول باید گفت شخصی که نتواند خود را زمانه تطبیق بدهد، محکوم به فنا و نابودی است و در موضع دوم نیز باید توجه داشت که فرهیختگان نباید این‌طور باشند، خاطرنشان کرد: هنر فرهیختگان رسانه این است که آینده را خلق کنند و امام زمان خود باشند.
قاسم‌زاده بیان کرد: شرط بقا مجتمع مطبوعاتی حرکت با زمانه، درک درست از زمانه و حتی خالق زمان بودن است و در این زمینه اگر نتوانیم نسبت به زمان جلوتر حرکت کنیم، مشخص نیست تا چه زمانی بقا داشته باشیم‌.
وی خاطرنشان کرد: امید است آینده اصفهان از این نقطه رقم بخورد که پیش‌شرط این موضوع داشتن اتاق فکر و آینده‌پژوهی است‌.