۴٠ خودروی امداد و نجات به ناوگان هلال احمر اصفهان به ارزش ۵۲۰ میلیارد اضافه شد

به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران مهندس محمد نوید متقی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان در نشست خبری اظهار نمود : ۴٠ خودروی امداد و نجات شامل ٢٢ خودروی شاسی بلند مرتبط با عملیات نجات و ١٨ دستگاه آمبولانس به ناوگان هلال احمر استان اصفهان اضافه شد.
مهندس محمد نوید متقی، در مورد شرایط استان اصفهان گفت: شرایط استان اصفهان ایجاب می‌کند که در مواقع بحرانی در دیگر مناطق کشور و حتی خارج از مرزها نیز کمک رسان حادثه دیدگان باشد لذا تامین تجهیزات در این خطه در پشتیبانی از سایر نواحی نیز موثر است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان، در ادامه گفت: خودروهای نجات و آمبولانس‌های تامین شده به شعب مختلف و پایگاه‌های امدادی و جاده‌ای هلال احمر در سراسر استان تخصیص می یابد.
مهندس محمد نوید متقی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان، اظهار کرد: با توجه به گستردگی استان و همچنین برخورداری از مناطق مختلف مانند ساحلی، بیابانی و کوهستانی، به روز شدن تجهیزات و وسایل مرتبط با امداد نجات از ضروریات این حوزه به شمار می‌رود.
سپس بمانعلی یوسفی کجانی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان، اظهار کرد: تجهیز هر یک از خودروهای نجات بالغ بر ۳.۵ میلیارد تومان هزینه خواهد داشت که هنوز انجام نشده است. قرار بر این بود که به جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان ۴۰ دستگاه خودرو اضافه شود که ۲۲ دستگاه خودروی امدادی هفته گذشته و ۱۸ دستگاه آمبولانس امدادی نیز طی امروز به ناوگان امدادی این جمعیت اضافه شد.
بمانعلی یوسفی کجانی، ادامه داد: ۳۳ شعبه هلال‌احمر، ۴۰۰ خانه هلال احمر و ۴۵ پایگاه امدادی شامل پایگاه‌های امداد جاده‌ای، کوهستانی، ساحلی و کویری در استان اصفهان فعال است که خودروهای امدادی جدید نیز پس از پلاک‌گذاری و تجهیز شدن به وسایل امدادی در پایگاه‌های امداد و نجات شهرستان‌ها شروع به فعالیت خواهند کرد
بمانعلی یوسفی کجانی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان، افزود: در صورت تجهیز و پلاک شدن خودروهای اضافه شده به ناوگان جمعیت هلال‌احمر، استان در حیطه تجهیزات امدادی به حد وضعیت مطلوبی خواهد رسید و آمار ناوگان امدادی استان اصفهان نسبت به سایر استان‌های کشور، بیشتر است. در حال حاضر با احتساب خودروهای اضافه شده به ناوگان امدادی استان، جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان دارای ۴۰ دستگاه خودروی نجات و ۷۵ دستگاه آمبولانس است.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان، گفت: خودروهای اضافه شده به ناوگان امدادی این جمعیت، به تناسب صعب العبور بودن، دسترسی به جاده‌های مواصلاتی و آمار حوادث یک سال گذشته به ۴۵ پایگاه امدادی هلال احمر استان اصفهان تخصیص پیدا می‌کند.انتهای پیام//.