افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و خدماتی شهرستان سمیرم با حضور استاندار اصفهان

به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، در آیینی با حضور دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان ساختمان همودیالیز بیمارستان سیدالشهدا شهرستان سمیرم افتتاح شد.
این پروژه با مساحت ۶۱۰ متر مربع و ۱۴ تخت فعال با اعتبار بالغ بر ۳۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال افتتاح شد و در مدار خدمت رسانی قرار گرفت.
همچنین با حضور استاندار اصفهان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان مرکز سلامت و آزمایشگاه شهید مطهری شهرستان سمیرم با زیربنای ۱۰۸۰ مترمربع و با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال افتتاح شد.
استاندار اصفهان همچنین از کلینیک تخصصی بیمارستان سیدالشهدا بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات کلینیک را مورد بحث و بررسی قرار داد.
این کلینیک با زیر بنای ۲۰۰۰ متر و با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال در چهار طبقه همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) افتتاح شد.
ساخت این کلینیک از سال ۱۳۹۸ شروع شده و در بهمن ۱۴۰۲ افتتاح شد.
چمن مصنوعی شهید فلسفی سمیرم نیز با حضور استاندار اصفهان افتتاح شد، گفتنی است با پیگیری مسئولان تعداد ۷ پروژه چمن مصنوعی در شهر سمیرم با اعتبار ۸ میلیارد تومان ابعاد ۷۵ در ۱۱۰ و شهرهای کمه، ونک، بیده، فتح آباد و روستاهای گرموک و علی آباد سیور ابعاد ۲۵ در ۴۸ متر در دستور کار قرار گرفته و از ابتدای سال جاری تاکنون عملیات ساختمانی آن اعم از تسطیح زیرسازی و فنس کشی، توسط شوراهای شهرهای مذکور و دهیاری ها انجام و چمن‌های مصنوعی آن توسط اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان خریداری و به بهره‌برداری خواهد رسید.
اعتبار هر چمن مصنوعی قریب بر ۳ میلیارد تومان هزینه شده است.
لازم به ذکر است، طرح‌های مذکور در مهرماه سال ۱۴۰۱ طی سفر شورای اداری استان به شهرستان سمیرم به مصوبه لازم‌الاجرا تبدیل و اکنون پس از تکمیل با حضور استاندار اصفهان در مدار خدمت‌رسانی قرار گرفتند.