افتتاح ساختمان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان شعبه بهارستان

ساختمان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان شعبه بهارستان با حضور مسئولان شهر بهارستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران، ساختمان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان شعبه بهارستان با حضور مسئولان شهر بهارستان افتتاح شد.
در این مراسم رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با بیان اینکه دوستان در گذشته تلاش‌های بسیاری انجام داده‌اند، اظهار داشت: این پیشرفت‌ها مرهون زحمات آنان نیز است، با تمام ناملایمات، خوش سلیقگی‌ها و بد سلیقگی‌ها به این مرحله رسیده‌ایم، بسیاری افراد در این راستا تلاش کرده‌اند، در دوره نهم تلاش کردیم که زحمات دوره‌های قبل را ارج نهیم و به سرانجام برسانیم.
سازمان نظام مهندسی باید به یک درآمد پایدار برسد
آرش بخشی افزود: در دوره نهم معتقد هستیم که باید سازمان نظام مهندسی به یک درآمد پایدار برسد، این دفاتر جزء همان درآمدهای پایدار است، سازمان نظام مهندسی خانه دوم ماست، قصد داریم تمام دفاترمان را تکمیل کنیم و کسی هم حق دخل و تصرف در آن را ندارد.
وی تصریح کرد: باید برای رسیدن به یک هدف خوب و با عزت همگان تلاش کنند تا ایرانی، آباد و سربلند داشته باشیم.

سازمان نظام مهندسی در ارتقای سطح دانش علمی مجموعه مهندسی و توسعه صنعت ساخت و ساز نقش بسزایی دارد
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در این مراسم با بیان اینکه این افتتاح باید زودتر اتفاق می‌افتاد، اظهار داشت: تلاش‌های هیئت مدیره در دوره نهم سبب این اتفاق مبارک شد.
حمیدرضا فلاح با اشاره به اینکه استان اصفهان از شعار 4 میلیونی مسکن سهم 6 درصدی بالغ بر 243 هزار واحد در کشور دارد، خاطرنشان کرد: بدون شک هر واحدی که محقق شود زحمت آن نیز برای نظام مهندسی استان هم است، این سازمان در ارتقای سطح دانش علمی مجموعه مهندسی و توسعه صنعت ساخت و ساز نقش بسزایی دارد.
وی بیان کرد: از 243 هزار واحد سهمیه استان اصفهان 103 هزار واحد تامین زمین شده است، 19 هزار واحد نیز در شهر بهارستان برنامه ریزی شده است.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: برخلاف مسکن مهر که 16 سال پیش شروع کردیم در مسکن ملی با یک تجربه مناسب وارد این طرح شدیم و دوستان نظام مهندسی استان که عموما وظیفه طراحی و نظارت را دارند در کیفیت ساخت و ساز نقش خوبی ایفا خواهند کرد، اهمیت این دفتر نیز در بهارستان به خوبی مشخص است.
انتهای پیام/