مدیرعامل شرکت عمران بهارستان: سازمان نظام مهندسی اصفهان در مسکن ملی، صرفه جویی انرژی و استفاده از شیوه‌های نوین را مد نظر قرار دهد

مدیرعامل شرکت عمران بهارستان گفت: این 19 هزار واحد مسکن ملی بهارستان به همان سبک قدیمی اجرا نشود و از شیوه‌های نوین استفاده شود، همچنین صرفه‌جویی انرژی و استفاده از آب‌های خاکستری نیز در مسکن ملی مد نظر قرار بگیرد زیرا اکنون که در مرحله سفت کاری هستیم موقع این کار است تا هزینه کمتری به دوش مردم باشد.

به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران، حمید رضا رحیمی در مراسم افتتاح ساختمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان شعبه بهارستان اظهار داشت: افتتاح این ساختمان برای شهر بهارستان را به فال نیک می‌گیریم.
مدیرعامل شرکت عمران بهارستان با بیان اینکه در بهارستان از 19 هزار واحد مسکن ملی بالغ بر 12 هزار واحد عملیاتی شده است، تصریح کرد: در حوزه مهندسی، نظارت و غیره زحمات مسکن ملی برعهده سازمان نظام مهندسی هم است که در مواقع بروز مشکل همکاری لازم را داشته‌اند.
وی با اشاره به درخواست خود از سازمان نظام مهندسی استان اصفهان خاطر نشان کرد: خواهش بنده است که در بهارستان با توجه به حجم بسیار بالای پروژه‌های عمرانی از جمله پروژه‌های آسفالت، 7 مدرسه، فضای سبز، بیمارستان و غیره که همگی پروژه‌های سنگینی هستند بدون همکاری سازمان نظام مهندسی استان انجام نخواهد شد.
رحیمی خاطرنشان کرد: این 19 هزار واحد مسکن ملی بهارستان به همان سبک قدیمی اجرا نشود و شیوه‌های نوین اجرا شود، همچنین صرفه‌جویی انرژی و استفاده از آب‌های خاکستری نیز در مسکن ملی مد نظر قرار بگیرد زیرا اکنون که در مرحله سفت کاری هستیم موقع این کار است تا هزینه کمتری به دوش مردم باشد، جامعه مهندسی هم این موضوع را از ما مطالبه کند، این پروژه‌ها متعلق به خود مردم و با هزینه خودشان ساخته می‌شود.
انتهای پیام/