مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: مرکز ۱۳۷ کمک میکند تا شهرداری از نزدیک با اولویتها و نیازهای شهروندان آشنا شود و برنامهریزیها و هدفگذاریها بر اساس همین اولویتها صورت گیرد، همچنین این تعاملات میتواند سبب اعتمادسازی بین شهروندان و مسئولان شود و کیفیت خدمات شهری را بهبود ببخشد.
به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران به نفل از ایمنا، علی باقری _در حاشیه برنامه «گوش به زنگ» که با موضوع رسیدگی به مسائل شهروندان و پیگیری تماسها و درخواستهای پیشین آنها برگزار شد، اظهار کرد: امروز فرصتی فراهم شد تا در مرکز ۱۳۷ شهرداری به مدت دو ساعت حضور داشته باشیم؛ تماسهای مختلفی از سوی شهروندان منطقه ۶ شهرداری اصفهان با ما برقرار شد و این تماسها فرصت خوبی بود تا بیشتر با دغدغههای آنها آشنا شویم و نشان دهیم که مسئولان شهری، در مجموعه شهرداری، به درخواستها و مشکلات شهروندان توجه ویژهای دارند.
وی افزود: بیشتر تماسها به حوزههای خدمات شهری، تخلفات ساختمانی و سد معبر مربوط میشد؛ موضوعاتی همچون آزادسازیها بعضی پلاکها در گلوگاهها و طرحهای عمرانی منطقه از جمله دغدغههای مطرح شده بود.
مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با بیان اینکه مشکلات شهروندان بیشتر جنبه عمومی و شهری داشتند تا مشکلات شخصی تصریح کرد: اینگونه اقدامات کمک میکند تا شهرداری از نزدیک با اولویتها و نیازهای شهروندان آشنا شود و برنامهریزیها و هدفگذاریها بر اساس همین اولویتها انجام گیرد، همچنین این تعاملات میتواند سبب اعتمادسازی بین شهروندان و مسئولان شود و کیفیت خدمات شهری را بهبود ببخشد.انتهای پیام
برنامهریزی و هدفگذاری شهرداری باید بر اساس نیاز شهروندان باشد
نظر شما؟
عالی 1
مفید 0
غیرمفید 0
پاسخ دهید