به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طبیعت گردشگران، حسین اکبریان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون جهاد تبیین گفت: در سال 1402 روابط عمومی و آموزش همگانی باید با بهره مندی از علم روز، چگونگی خدمات رسانی خود به مردم را خلاقانه در اختیار مخاطبان در فضای مجازی و رسانه های مکتوب و ملی قرار دهند. که در نهایت این امر منجر به ارتقای سواد آبی مخاطبان درون و برون سازمان می شود.
وی روابط عمومی را بخشی کاملا تخصصی برشمرد و اظهار داشت: فعالان این عرصه در زمینه اطلاع رسانی، خبر، عکس و.. باید با نگرشی که جذب مخاطب را بیش از گذشته به دنبال دارد اقدام به تولید محتوا نمایند و از طریق درگاه های مختلف ارتباطی نحوه انجام فعالیت های مختلف شرکت را در اختیار مسئولان و مردم قرار دهند.
مدیرعامل آبفای استان اصفهان بیان داشت: از فعالان عرصه روابط عمومی انتظار می رود که سختی و چالش هایی که صنعتگران آبفا در راستای خدمات رسانی به مردم به ویژه تامین و توزیع عادلانه آب و جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب با آن مواجه هستند را در قالب های گوناگون به مخاطبان انعکاس دهند.
اکبریان استفاده از ظرفیت خیرین برای خدمات رسانی به مردم را یکی دیگر از برنامه های آبفا اعلام کرد و خاطر نشان ساخت: آبفا درصدد است از ظرفیت خیرین برای خدمات رسانی گسترده به مردم در سطح استان بهره مند شود که در این زمینه فعالان عرصه روابط عمومی می توانند با اطلاع رسانی جامع و به موقع بسترهای حضور پررنگ خیرین فراهم کنند.
در ادامه این برنامه، مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان گفت: در حال حاضر دفتر روابط عمومی یکی از بخش های راهبردی هر دستگاه و شرکتی محسوب می شود، چرا که فعالان روابط عمومی با نگاه فرهنگی و ترویجی سعی در نهادینه کردن اهداف و رویکرد سازمان خود در جامعه دارند.
مجید شمس اعلام کرد: درصدد تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی ها به صورت تخصصی هستیم که با این امر فعالیت این بخش در سازمان ها و شرکت ها مورد ساماندهی قرار می گیرد
وی روابط عمومی آبفا را یکی از پویاترین روابط عمومی های دستگاه های خدمت رسان برشمرد و اعلام کرد: ارزیابی های صورت گرفته بیانگر این است که روابط عمومی آبفای استان اصفهان در زمینه فرهنگی، ترویجی و اطلاع رسانی یکی از بهترین و تخصصی ترین روابط عمومی های دستگاه های خدمت رسان محسوب می شود که انتظار می رود این رویه همچنان ادامه یابد.
درادامه این نشست، مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به چشم انداز و عملکرد روابط عمومی آبفا پرداخت و گفت: توسعه کانال های تعاملی و ارتباطی با مشترکین و عامه مردم و دریافت بدون واسطه اطلاعات، توسعه همه جانبه فعالیت ها در فضای مجازی، تمرکز بر انجام مطالعات اجتماعی در گستره مخاطبان شرکت، تغییر رفتار مصرف آب با همیاری و همفکری رسانه های جمعی و مطبوعات، توسعه فرهنگ مدیریت مصرف آب در نهادها و سازمان های دولتی و خصوصی، ارتقاء سواد آبی و تقویت حس مسئولیت پذیری شهروندان، برقراری ارتباطات بهینه درون سازمانی و افزایش سرمایه اجتماعی و تعهد سازمانی کارکنان، پیاده سازی کامل الگوی سازگاری با کم آبی با مشارکت سازمان های مردم نهاد و تشکل های مردمی وتوجه به فناوری های روز برای تسهیل فرایندهای اطلاع رسانی از مهمترین برنامه های روابط عمومی آبفا در سال 1402 است.
مجید مختاری به فعالیت های انجام شده در روابط عمومی اشاره کرد و تصریح نمود: نشست تخصصی با صاحب نظران دانشگاه و رسانه، ارتباط با سازمان های مردم نهاد، اجرای جشنواره هنروری کارکنان صنعت آب و برق استان، اجرای نمایش های میدانی در معابر شهری، انتشار محتوا در بستر فضای مجازی، اجرای برنامه سه شنبه های شادابی و آبی، برگزاری نخستین جشنواره مطبوعاتی قاصد آب ، برگزاری پویش مادر و کودک، برگزاری نمایشگاه کودکان دوستدار آب و نظر سنجی از جامعه هدف طرحهای متعددی است که در دستور کار قرار گرفت.
مدیر عامل آبفای استان اصفهان به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات در جمع فعالان این عرصه اعلام کرد: روابط عمومی و آموزش همگانی ویترین شرکت است
نظر شما؟
عالی 22
مفید 7
غیرمفید 0