فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری: ارتش در رکاب ولایت، فدایی مردم است/ تشریح برنامه های دهه مبارک فجر

امیر سرتیپ دوم ستاد میهن دوست بیان اینکه ارتش در کاب ولایت، فدایی مردم و و لایت عین نور است، گفت: امسال نیز همچون سنوات گذشته مراسم دهه مبارک فجر را با شکوه و صلابت برگزار خواهیم کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طبیعت گردشگران، امیر سرتیپ دوم ستاد سیاوش میهن دوست در جمع اصحاب رسانه و به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار داشت: ارتش در رکاب ولایت، فدایی مردم است و ولایت عین نور است.
وی با بیان اینکه یاد امام و شهدا برای مستضعفان جهان مایه مسرت و برای مستکبران مایه ناراحتی است، افزود: از همان ابتدا که انقلاب رقم خورد ارتش و بدنه آن ارتباط تنگاتنگی با امام راحل(ره) داشتند و همیشه در کنار مردم حضور داشتند.
امیر سرتیپ دوم ستاد میهن دوست با اشاره به اینکه قبل از انقلاب، بخش نظامی اعم از تجهیزات و حتی نیروی انسانی کشورمان وابسته به خارجی‌ها بود، تصریح کرد: مستشاران خارجی حتی اجازه باز کردن قطعات را به نظامیان کشورمان نمی دادند تا همیشه به آنها وابسته باشیم ولی امام خمینی (ره) اوایل جنگ به خلبانان گفته بود که خودتان باید تعمیرات و ساخت این ادوات نظامی را فرا بگیرد تا وابسته به بیگانگان نباشیم، در حال حاضر و به یاری خداوند نیروهای مسلح کشورمان خودکفا شده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی اکنون کاملا درک کرده که در جنگ سخت توان مقابله با کشورمان را ندارد و هزاران بار هم گفته که گزینه نظامی روی میزمان است ولی خودشان هم می‌دانند که نمی‌توانند کاری انجام دهند.
فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اتحاد و همدلی میان نیروهای مسلح و مردم کشورمان سبب نگرانی استکبار جهانی شده است، بیان کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته مراسم دهه مبارک فجر را با شکوه و صلابت برگزار خواهیم کرد.
وی گفت: وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران طبق اصل 143 قانون اساسی، پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی و پاسداری از نظام جمهوری اسلامی ایران است، دشمن همیشه دشمنی خود را انجام می‌دهد ولی سربازان ما در زمین، هوا و دریا در تمام نقاط کشور از ایران اسلامی حراست می‌کنند.

تشریح برنامه‌های دهه مبارک فجر
مسئول هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری در این نشست به تشریح برنامه‌ها ارتش جمهوری اسلامی در دهه مبارک فجر پرداخت.
حجت الاسلام و المسلمین حسین قاسمی با بیان اینکه 14 یگان عمده داریم، اظهار داشت: آذین بندی تمام این یگان‌ها و شهرک مسکونی آنان، حرکت نمادین ورزشی یگان‌ها راس ساعت 8 صبح در تاریخ 12 بهمن از محل شهدای گمنام در این مرکز به سمت گلزار شهدا، اعزام 5 گروه موزیک از یگان‌های ارتش جهت نواختن سرودهای انقلابی در 4 میدان مهم شهر (میدان‌های انقلاب، آزادی، قدس و بزرگمهر) و حضور پرشور کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران در گلستان شهدا از جمله این برنامه‌ها می‌باشد.
مسئول هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با اشاره به دیگر برنامه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: برنامه‌های جهاد تبیین با تجلیل از پیشگامان ارتش، برگزاری همایش طرح خوبان جهت معرفی کارکنان نمونه ارتش، برگزاری همایش جوانان انقلابی برای سربازان منتخب استان، برگزاری همایش نسل امید آفرین، برگزاری مراسم اعتکاف، برگزاری سمفونی ایثار و مقاومت با اجرای هنرمندان با همکاری شهرداری منطقه 5 اصفهان در تاریخ‌های 21 و 22 بهمن با حضور مردم انقلابی اصفهان در سالن کوثر ارتش، برگزاری مسابقات ورزشی برای خانواده پایوران و پیاده روی خانوادگی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، دیدار و تجلیل از خانواده‌ معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان، حضور پرشور در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه، حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن همصدا با مردم انقلابی اصفهان، ارائه خدمات درمانی با تخفیف ویژه در بیمارستا‌ن ارتش و حضور فرماندهان در برنامه های رادیویی و تلویزیونی جهت ارائه دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی.
سجاد صابری