مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خبر داد: راه اندازی دو مجموعه غذایی در مجموعه گردشگری صفه

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: دو مجموعه غذایی آراکولانژ و هوگر در مجتمع گردشگری صفه راه اندازی شده و آماده خدمت رسانی به شهروندان اصفهانی است.

به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، سعید ساکت با اعلام این خبر گفت: عملیات راه اندازی مجموعه غذایی آراکولانژ پس از سه سال تعطیلی از 25 بهمن 1402 آغاز شد و در 30 فروردین ماه سال جاری به پایان رسید. این مجموعه در زیربنایی به مساحت 275 متر مربع و با 352 متر مربع محوطه خارجی و پیرامونی، به سبک اصیل ایرانی طراحی و ساخته شده است.
وی بیان کرد: ارتقای خدمات در بلندترین نقطه شهر، توجه به برند مقصد در نقطه خاص با خدمات متفاوت، استانداردسازی سطوح خدمت در مجموعه صفه علیرغم قرار گرفتن در ارتفاع و گردشگرپذیر کردن نقطه ایستگاه دوم با توسعه خدمات غذایی از ویژگی‌های این پروژه است.
مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان همچنین از راه‌اندازی کافه و رستوران هوگر در این مجموعه خبر داد و گفت: این پروژه در مساحتی 900 متر مربعی با طراحی مدرن و موقعیت مکانی نمای بام اصفهان، با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال درحال اجرا است.
وی افزود: ارتقای فیزیکی مجموعه با طراحی جدید، توجه به هویت صفه و امکان تماشای اصفهان از بام، ارتقای خدمات غذایی، توجه به ذائقه ملل، استفاده از ظرفیت مجموعه‌های برند، حذف ساخت و سازهای بی‌ضابطه و احترام به طبیعت از اهداف اجرای این پروژه است.
ساکت با اشاره به توسعه ظرفیت زیرساختی پارکینگ «باران» در مجموعه صفه گفت: عملیات اجرایی این پروژه از 15 بهمن تا 25 اسفند 1402 انجام شد. ظرفیت توسعه‌ای این پارکینگ در مساحتی 32 هزار متر مربعی و با ظرفیت پارک 1300 دستگاه خودرو به صورت همزمان صورت گرفت و به این ترتیب، پارکینگ باران با ظرفیت پذیرش 6 هزار خودرو در هر روز، به شهروندان خدمت‌رسانی خواهد کرد.
وی با اشاره به مزایای اجرای این پروژه افزود: مدیریت تردد و احترام به آرامش محیطی مجتمع گردشگری صفه، افزایش ظرفیت پارک خودرو، حل چالش ترافیک در این محدوده، توجه به استانداردهای ایمنی و ارتقای سطح خدمت رسانی در مجموعه با کاهش ترافیک از جمله آثار توسعه ظرفیت زیرساختی پارکینگ باران به شمار می‌رود.