سپاهان 1- استقلال خوزستان 1

تیم فوتبال سپاهان در شبی که می‌توانست با اختلاف حداقل یکی دو گل برنده مسابقه بشود، هر چه زد به در بسته خورد و البته بازیکنان استقلال خوزستان هم با تمام وجود برای کسب یک امتیاز جنگیدند.

به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران، این مسابقه برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت بود. سپاهان امیدوار بود که با توجه به لغزش استقلال و پرسپولیس بتواند با پیروزی در این مسابقه به دو مدعی اصلی جام قهرمانی نزدیک‌تر شود و در 4 هفته باقی‌مانده شرایط را به سود خود برگرداند، اما وقتی حسن اکرمی سوت پایان مسابقه را به صدا درآورد، مورایس و شاگردانش که نمایش خوبی در طول مسابقه ارائه کرده بودند، با ناراحتی زیادی زمین مسابقه را ترک کردند.

نیمه اول این مسابقه در حالی که سپاهان تیم برتر میدان بود و چندین موقعیت گل را ایجاد کرده بود، در حال ختم شدن به تساوی بدون گل بود که ضربه شهریار مغانلو شرایط را به سود طلایی پوشان اصفهانی در اولین وقت اضافه کرد عوض کرد.

با شروع نیمه دوم سپاهان با فراغ بال بیشتری در زمین حاضر شد و انتظار می‌رفت که شاگردان پورموسوی با اختلاف بیشتری بازی را در نیمه دوم واگذار کنند، اما آنها که در نیمه اول هم یک موقعیت جدی گلزنی ایجاد کرده بودند، در نیمه دوم هم توانستند در دقیقه 65 از اشتباه مدافعین سپاهان نهایت بهره را ببرد و پس از اینکه توپ در حالت نامتعادل به زکی‌پور برخورد کرد در اختیار آقایی‌پور قرار گرفت و او با یک ضربه آکروباتیک دروازه نیازمند را باز کرد.

پس از این گل سپاهان با شدت بیشتری به دنبال گل دوم بود و موقعیت‌های زیادی هم ایجاد شد، اما در روزی که بازیکنان استقلال و سپاهان با تمام وجود جنگیدند تا حساب کار را به سود تیم خودشان تمام کنند، درنهایت موقعیت‌های پرتعداد سپاهان به جایی نرسید تا بازی با تساوی یک بر یک و تقسیم امتیازات تمام شود.

با این نتیجه سپاهان 47 امتیازی شد و با توجه به پیروزی دشوار پرسپولیس در قائمشهر اختلافش با سرخپوشان بیشتر شد. در سوی دیگر هم استقلال خوزستان یک امتیاز کسب کرد تا 26 امتیازی شود و فاصله‌اش را با نساجی به عنوان قعرنشین مسابقات به عدد یک رساند. باید دید فولاد و صنعت نفت به عنوان دو رقیب جدی دیگر استقلال خوزستان در پایان مسابقات خود را در هفته 26 با چه نتایجی تمام می‌کنند.

انتهای پیام/