نشست مشترک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با نماینده مردم شهرستان سمیرم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مدیران فرهنگی شهرستان سمیرم برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان،نشست مشترک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با رحیم کریمی نماینده مردم شهرستان سمیرم در مجلس شورای اسلامی، محمود مسلمزاده فرماندار و جمعی از مدیران فرهنگی شهرستان سمیرم برگزار شد.
در این نشست وضعیت توسعه شهرستان سمیرم بررسی و ضمن تمجید از ثبات امنیتی ایجاد شده پس از بحرانهای اخیر، بر لزوم عبور از نگاه امنیتی و تمرکز بر شاخصهای توسعه اجتماعی و فرهنگی تأکید شد.
🔹️همچنین فقدان زیرساختهای اولیه همچون سینما، استخر، پارک و کتابخانه عامل اصلی نارضایتیهای اجتماعی و آسیبهای اجتماعی معرفی شد.
🔹️عبور از وضعیت قرمز امنیتی به ثبات ، شاخصهای نگرانکننده توسعه ، شکاف عمیق بودجهای بین شهرستان و مرکز استان، فقر زیرساختی و انتقاد شدید از نبود امکانات اولیه مثل سینما، استخر استاندارد، پارک مناسب و حتی محیطهای اختصاصی بانوان ، در نظر گرفتن نسخه بومی برای حل آسیبهای اجتماعی ، تأکید بر «نشاط اجتماعی» و «اشتغال» به عنوان تنها راهکار واقعی برونرفت از وضعیت نامناسب اجتماعی و طرح مطالبات از مسئولان استانی و کشوری از مهمترین مباحث این نشست بود.
نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با نماینده مردم شهرستان در مجلس، فرماندار و مدیران فرهنگی شهرستان سمیرم

نظر شما؟
عالی 0
مفید 0
غیرمفید 0








پاسخ دهید