هفته مدیریت مصرف برق
و اول تیرماه با شعار “هر پیام آگاهی، چراغی برای فردای ایران” را گرامی می داریم.
روشنایی ایران، سهم همه ماست! هر لامپ اضافی که خاموش میشود، قدمی است برای پایداری شبکه برق کشور. بیایید با مصرف بهینه، حامی آرامش یکدیگر باشیم.

هفته مدیریت مصرف برق
و اول تیرماه با شعار “هر پیام آگاهی، چراغی برای فردای ایران” را گرامی می داریم.
روشنایی ایران، سهم همه ماست! هر لامپ اضافی که خاموش میشود، قدمی است برای پایداری شبکه برق کشور. بیایید با مصرف بهینه، حامی آرامش یکدیگر باشیم.
وب سایت ما برای بهبود تجربه شما از کوکی استفاده می کند.
پاسخ دهید