نماینده سمیرم در جمع اصحاب فرهنگ وهنر ورسانه: سمیرم باید به عنوان منطقه‌ای ویژه در استان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران ،نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به ظرفیت‌های گردشگری و کشاورزی منطقه، تصریح کرد: «مردم نیاز به دیده شدن دارند. سمیرم باید به عنوان منطقه‌ای ویژه در استان مورد توجه قرار گیرد. آمایش سرزمین ما با محوریت کشاورزی، دامپروری و گردشگری تعریف شده که با برنامه‌ریزی دقیق می‌تواند موجب رشد و توسعه همه‌جانبه شود.»

وی خاطرنشان کرد: «برای دستیابی به توسعه پایدار، باید با برنامه و هدفمند پیش رفت. سهم مالیاتی استان باید عادلانه میان شهرستان‌ها توزیع شود تا عدالت منطقه‌ای تحقق یابد
با دعوت دکتر کریمی،دکتر سيدين نیا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با حضور در شهرستان سمیرم،ضمن بازدید از ساختمان اداره ارشاد اسلامی و سالن غدیر شهر سمیرم،در نشست هنرمندان و اصحاب فرهنگ شهرستان نیز شرکت کردند.

در این نشست هنرمندان دغدغه ها و مشکلات این حوزه را با جزئیات مطرح کرده و خواستار رفع مشکلات شدند.

با پیگیری ها مستمر نماینده سمیرم ،سینمای شهر سمیرم به زودی و با تجهیز کامل و بازسازی های مورد نیاز بازگشایی خواهد شد.

وی اظهار داشت:هنرمندان ما در شهرستان نیاز به یک مکان مناسب جهت پیشبرد اهداف فرهنگی دارند،مکان هایی زیادی وجود دارد که با رعایت خط و مشی های قانونی قابل استفاده است.

ایشان خاطر نشان کرد:فصلی نوین در عرصه فرهنگ هنر در شهرستان سمیرم رقم خواهد خورد،که البته بدون همکاری هنرمندان و هنر دوستان امکان پذیر نخواهد بود