اخبار شرکت مخابرات منطقه اصفهان

در آیینی به مناسبت سالروز ازدواج حضرت امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و روز ازدواج و روز عفاف و حجاب از  زوج های کارمند توسط سرپرست مخابرات منطقه اصفهان و مشاور بانوان این شرکت تجلیل شد .

تقدیرسرپرست مخابرات منطقه اصفهان از مخابرات نطنز

مدیر مخابرات منطقه اصفهان، طی نامه ای از عملکرد رئیس و کارکنان اداره مخابرات نطنز به واسطه کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد خرداد ماه ۱۴۰۰ در بین شهرستان‌های مخابرات استان، تقدیر کرد.

کتابخانه مخابرات منطقه اصفهان با بیش از ده هزار جلد کتاب در خدمت کارکنان

“کتابخانه اداره آموزش مخابرات اصفهان” با بیش از 10 هزار جلد کتاب تخصصی و عمومی، 5 هزار نسخه فیلم سینمایی، 2 هزار عنوان نرم افزار، آماده ارائه خدمت به همکاران گرامی می باشد.

کتابخانه این مجموعه در راستای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، دوشنبه هر هفته اقدام به معرفی سه کتاب در زمینه های عمومی و تخصصی به همکاران گرامی می نماید.

گفتنی است سه کتاب معرفی شده این هفته کتاب‌های “مردی به نام اوه” ، “مدیریت شبکه های بی سیم” و “خورشید مشرق؛ امام رضا(ع)” می باشد که در ادامه خلاصه ای از این کتاب‌ها جهت آشنایی با فضای کلی کتاب آورده شده است.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به سامانه کتابخان  (library.tce.ir) مراجعه و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید: 33245230_33245250