برگزاری مجمع عمومی انجمن خوشنویسان شهرستان سمیرم

انجمن خوشنویسان شهرستان سمیرم جلسه مجمع عمومی خود را به منظور برگزاری انتخابات مجمع عمومی و بدوی در محل سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار نمود.

انجمن خوشنویسان شهرستان سمیرم جلسه مجمع عمومی خود را به منظور برگزاری انتخابات مجمع عمومی و بدوی در محل سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار نمود. در این جلسه که با حضور اکثریت خوشنویسان دارای مدرک ممتاز و کارت عضویت در انجمن خوشنویسان شهرستان سمیرم برگزار شد.
در ابتدا مرتضی نادری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمیرم، ضمن قدردانی از تلاش ها و فعالیت های انجمن خوشنویسان شهرستان در طول سال‌های گذشته و حال اظهار داشت: با این حال هنوز با وضعیتی که زیبنده و شایسته شهر زادگاه استاد و هنرمند برجسته ای چون شیخ حبیب اله فضائلی باشد فاصله زیادی داریم و همه باید برای دست یافتن به جایگاه درخور شهرستان سمیرم در عرصه خوشنویسی بی وقفه و بی دریغ کار کنیم و این وظیفه ای است که نه عموم همشهریان و نه هنرمندان و نه مسئولین شهرستان هیچ یک نباید از زیر آن شانه خالی کنند.
نادری در مورد انجمن خوشنویسان نیز تصریح کرد: همانطور که در معنای کلمه انجمن مستتر است قرار نیست همه کارها بر دوش کسی که امروز به عنوان سرپرست انجمن خوشنویسان انتخاب می شود بیفتد، بلکه همه هنرمندان حوزه خوشنویسی باید برای تقویت و اعتلای جایگاه انجمن خوشنویسان تلاش کنند. در ادامه جلسه یحیی پیرمرادیان به عنوان سرپرست انممن خوشنویسان شهرستان سمیرم گزارشی از فعالیت های انجمن در دو سال اخیر ارائه کرد. پس از آن انتخابات شورای مجمع عمومی و بدوی برگزار شد و که در نتیجه آن یحیی پیرمرادیان به عنوان سرپرست انجمن و سید محمد سریع قائم مقامی به عنوان بازرس و مجتبی صابری به عنوان عضو شورا برگزیده شدند. طی جلسه ای که به منظور انتخابات مجمع عمومی و بدوی انجمن خوشنویسان برگزارگردید.

شایان ذکر است جلسه مجمع عمومی انجمن خوشنویسان شهرستان سمیرم مهرماه سال جاری در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و در آن علاوه بر برگزاری انتخابات اعضای شورای انجمن، مسائل و مشکلات انجمن خوشنویسان نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.