راهپیمایی 22 بهمن با حضور باشکوه مردم انقلابی اصفهان/ تصویری

راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ و جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی ایران در اصفهان همزمان با سراسر کشور با شکوه و با حضور چشمگیر مردم انقلابی اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طبیعت گردشگران، به ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی رسیدیم، انقلابی که حالا پختگی در تن این دو رقمی دوست‌داشتنی، کنار همه زخم‌هایی که جایش گاهی درد می‌کند، رنج‌هایی که کشیده و تحریم‌هایی که زانوهایش را به درد آورده، اما پایش را خم نکرده، نشسته است.

ایستادن در برابر همه بی‌مهری‌هایی که قلب میهن را گاهی ناکوک کرده، اما کاری از پیش نبرده است. فشارهایی که دست به گلوی انقلاب انداخته و سایه سنگینش را روی تنِ وطن پهن کرده است، اما اهالی این سرزمین در برابر آن استوار ایستاده‌اند و دلشان را دست خدا داده‌اند و شده است هرچه تبر زدی مرا زخم نشد جوانه شد…

در دوران‌هایی تبِ وطن بالا رفت، دلواپسی‌ها زیاد شد. هربار تنی به تن وطن، تنه زد و قسمتی از آن را فرو ریخت، اما ایران جان ما آرام‌تر و صبورتر ایستاد و زخم‌هایش را مداوا کرد چراکه خوب می‌دانست، عمر شب کوتاه است و تحمل زخم روی زخم به امید رسیدن فجر برایش آسان شد.

عاشقی در جان ما ریشه کرد، آفتاب بی‌رمق نشد. فشار تحریم‌ها نه تنها ما را خسته نکرد که تازه کنارش قد کشیدیم و بزرگ‌تر هم شدیم. شهره علم و دانش و مبدع و خالق شدیم.

خواستند تحقیرمان کنند که حقیر عالم شدند. عاشق وطن بودیم و عاشق‌ترمان کردند و مهر وطن را کنج قلب‌هایمان گره زدند و حالا به قرار ۴۴ ساله رسیده‌ایم، جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی.

امروز دوباره کنار هم می‌ایستیم و فریاد می‌شویم برای آن‌ها که صدایشان به جایی نمی‌رسد، مشت می‌شویم برای دست‌های کوچک و روح می‌شویم برای سرزمین‌های مرده.

جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیعتی مجدد با آرمان‌های انقلاب است، آرمان‌هایی چون استقلال، آزادی، عدالت، مردم سالاری دینی، حکومت اسلامی، که ۴۴ سال پیش ملت ایران برای تحقق آن انقلاب خود را آغاز کرد و به ثمر رساند.

امروز در این جشن ملی، ما باز در اوج بودن را هدف می‌گیریم، دوام آوردن را تمرین می‌کنیم، پایداری مشق شب‌هایمان و رمز پیوند دل‌هایمان می‌شود.

امروز با حضور بر سر قرار ۴۴ ساله با سرزندگی و امید جان‌هایمان به زمین رنگ تازه‌ای می‌زنیم…؛ ایمنا