مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خبر داد: استقبال بیش از ۳۵۰ هزار گردشگر از ابرسازه‌های تفریحی اصفهان

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: مجتمع گردشگری صفه، تله‌سی‌یژ ناژوان و مجموعه شهر رویاها در نوروز ۱۴۰۲ میزبان بیش از ۳۵۰ هزار نفر از گردشگران نوروزی بود.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سعید ساکت با اعلام این خبر گفت: طبق آمار احصا شده از سامانه ترددشمار و عملکرد دستگاه‌های فروش الکترونیک، این شرکت در اماکن تحت مدیریت خود شامل مجتمع گردشگری صفه، تله‌سی‌یژ ناژوان و شهر رویاها از بیست‌وپنجم اسفند ۱۴۰۱ تا سیزدهم فروردین امسال میزبان بیش از ۳۵۰ هزار نفر از گردشگران نوروزی بوده است.
او افزود: بر همین اساس، حدود ۱۴۰ هزار نفر از گردشگران از مجتمع گردشگری صفه و ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری آن نظیر فضاسازی‌های محیطی بهره‌مند شده‌اند که از این تعداد بیش از ۲۸ هزار نفر با سوار شدن به تله‌کابین صفه از بام اصفهان بازدید کردند.
او با اعلام اینکه حدود ۱۰ هزار نفر از ظرفیت تفریحی ورزشی بولینگ و بیلیارد مجتمع گردشگری صفه بهره‌مند شده‌اند، گفت: تله‌سی‌یژ ناژوان و شهر رویاها نیز به ترتیب میزبان بیش از ۲۷ هزار و ۵۰۰ نفر و 45 هزار گردشگر بوده اند.
به گفته ساکت، در شهر رویاها بازی‌ ترن معلق با بازدید بیش از ۱۵ هزار نفر و سینمای چندبعدی شهر واژگون با استقبال حدود ۱۲ هزار نفر پربازدیدترین بازی‌های شهر رویاها در نوروز ۱۴۰۲ به شمار می‌روند.