مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خبر داد:

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری این شرکت با شهرداری نجف‌آباد خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران سعید ساکت با اعلام این خبر گفت: پیرو برگزاری جلسه شکل‌گیری تعاملات دوجانبه شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان و شهرداری نجف‌آباد، تفاهم‌نامه همکاری بین طرفین منعقد شد.
او با اشاره به حضور شهردار، مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، اجتماعی و مدیران حوزه شهرداری نجف آباد در این جلسه افزود: یکی از رویکردهای مورد مطالبه از شرکت توسعه سیاحتی سپاهان، گسترش ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری نه تنها در استان اصفهان بلکه در سراسر کشور است، چرا که تسلط ویژه، دانش فنی و تجربه قابل توجه در حوزه ابرسازه‌های تفریحی می‌تواند نقش پررنگی در توسعه سازه‌های مدرن داشته باشد.
او آغاز تعاملات سازنده با شهرستان‌ها و شهرهای استان اصفهان را از برنامه های این شرکت طی دو سال گذشته دانست و گفت: تلاش می کنیم تا ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در شهرهای مستعد استان، اقدامات ویژه‌ای را برای توسعه ظرفیت‌های متنوع تفریحی و گردشگری رقم بزنیم.
مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهر نجف آباد ظرفیت‌های قابل ملاحظه‌ای در عرصه‌های مختلف دارد، تاکید کرد: با همراهی همه‌جانبه مردم جهادی این خطه عزیز می‌توان اقدامات شاخصی را به ویژه در حوزه تفریح و سرگرمی انجام داد.