در نشست اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان با هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان تاکید شد: تاثیر تغییر عناوین دروس و رشته‌های دانشگاهی در کارایی و اثربخشی بیشتر فارغ التحصیلان

در نشست مشترک جمعی از اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان، بر تغییر عناوین دروس برخی از رشته‌های دانشگاهی تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، رئیس و جمعی از اعضا هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان، ضمن دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان از برخی فعالیت‌ها، امکانات و شرکت‌های فناور مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان) بازدید کردند.
امیر کشانی در این دیدار ضمن اشاره به نرخ 27درصدی بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی گفت: این در حالی است که صنایع و بنگاه‌های اقتصادی با کمبود نیروی انسانی کارآمد مواجه هستند.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان افزود: رشته‌های دانشگاه می تواند با تغییراتی که از طریق مشاوره خبرگان صنعتی حاصل می شود، برخی از نیازهای استان و جامعه را برطرف نماید.
محمد جعفر فوده عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان نیز گفت: افزودن برخی از عناوین دروس می تواند بر کارایی و اثر بخشی بیشتر دانشجویان و فارغ التحصیلان کمک کند.
همچنین علی صفر نوراله عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان ضمن اشاره بر لزوم ایجاد بستر مناسب به منظور استقرار صنعت نسل پنجم یکی از وظایف دانشگاه را علاوه بر توجه به نیاز امروز جامعه، توجه به نیازهای آتی که می تواند نیازهای بسیار جدی تر از امروز باشند دانست.
پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان به ارائه توضیحاتی درباره پتانسیل‌های دانشجویی، هیئت علمی، امکانات، تجهیزات و آزمایشگاه‌های دانشگاه که می تواند بر اساس برنامه‌ها و طرح‌های مشترک سرای نوآوری اتاق و دانشگاه در اختیار بنگاه‌های عضو اتاق بازرگانی قرار گیرد اشاره نمود.
گفتنی است در بازدید شرکت معیار دانش از شرکت‌های فناور و آزمایشگاه‌های همکار استاندارد و مستقر این واحد دانشگاهی مقرر گردید، تخفیفات ویژه‌ای برای اعضاء اتاق بازرگانی در استفاده از زیر ساخت‌ها و آزمایشگاه‌های این مجموعه در نظر گرفته شود.