در همایش فرصت عاشقی ستارگان درخشان خیریه شجره طیبه عنوان شد: محرومیت زدایی، اشتغال آفرینی و نخبه پروری با حمایت خیران

در همایش فرصت عاشقی ستارگان درخشان که به میزبانی موسسه خیریه شجره طیبه در محل سیتی سنتر اصفهان برگزار شد، خیریه مردمی شجره طیبه در طول فعالیت خود با پشتیبانی خیران توانسته گام های موثری در محرومیت زدایی، اشتغال آفرینی و نخبه پروری بردارد.

به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران، حسین سیستانی، رئیس هیات مدیره خیریه شجره طیبه با ابراز خورسندی از استقبال خیران و حضور پرشور در همایش فرصت عاشقی گفت: در طول سالهای فعالیت خود، شاهد فداکاری های بزرگی از مردم و خیران بوده ام و اگر استمرار فعالیت خیران نبود، بسیاری امور بر زمین می ماند.
سیستانی با اذعان به اینکه کار خیر یک نیاز اساسی در انسان است، نقش خیریه شجره طیبه در حمایت از نخبگان دانش آموز و دانشجو که به دلیل فقر و محرومیت و عوامل دیگر نتوانسته اند به تحصیل و امکانات آموزشی مناسب دسترسی یابند را مطرح کرد و گفت: نخبگان و افراد با توانمندی هوشی بالا که توسط شجره طیبه حمایت می شوند، می توانند با اقدامات شایسته و تحول آفرین آینده خود، خانواده، جامعه و حتی مردم جهان را تحت تاثیر قرار دهند و نقشی نجات بخش نیز در جامعه ایفا کنند.
او افزود: خیریه مردمی شجره طیبه در طول فعالیت خود با پشتیبانی خیران توانسته گام های موثری در محرومیت زدایی، اشتغال آفرینی و نخبه پروری بردارد.
در این مراسم، محمدرضا یزدان پناه، مدیرعامل خیریه شجره طیبه با ابراز قدردانی از حمایت خیران، در تشریح فعالیت های این مرکز، گفت: به کمک خیران توانستیم خروجی خوبی داشته باشیم. چنانچه امروز بیش از 46 مورد از این اقدامات شامل ارائه خدمان به یک هزارو 20 یاورخواه با استعدادهای درخشان، کسب مدال های طلا، نقره و برنز در المپیادهای علمی و ورزشی توسط نخبگان ایرانی در سطح ملی و جهانی، اشتغال به تحصیل 21 دانشجوی پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی، ارائه خدمات مشاوره ای و روانشناختی، ثبت اختراع، تامین تمامی کتب درسی و امکانات کمک آموزشی، حمایت های معیشتی و رسیدگی به امور خانوادگی یاورخواهان، اشتغال به تحصیل حدود 20نفر در مقطع دکترای تخصصی PHDو دیگر حمایت های لازم، گسترش شعبات خیریه در سطح استان و راه اندازی قرض الحسنه شجره طیبه دانش به منظور ارائه تسهیلات به یاورخواهان و عموم مردم و موارد متعدد دیگری است که در زمره فعالیت های شجره طیبه می گنجد.
یزدان پناه، متوسط هزینه ماهانه برای هر یاورخواه تحت پوشش را 2میلیون تومان اعلام کرد و افزود: شجره طیبه دارای 22 شعبه در سطح استان است و اکنون 80 نفر را تحت پوشش قرار دارد. ضمن آنکه دانشجویان از دیگر استان ها که در اصفهان مشغول به تحصیل هستند، در صورت نیاز می توانند از خدمات موسسه بهره مند شوند.
در این همایش، خیران کمک های فراوانی اهدا کردند و از خانواده های خیر، نیز تقدیر به عمل آمد.