دیدار پیشکسوتان وجامعه کاراته استان اصفهان با سرپرست و دبیر هیات

به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران پیشکسوتان، مربیان، مسئولان و قهرمانان کاراته استان با دکتر کمالیان سرپرست و آقای مجتبی مطهر پور دبیر کاراته استان اصفهان دیدار کردند.
پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان در این دیدار ضمن تبریک به سرپرست هیات کاراته، انتصاب آقای مجتبی مطهرپور را به عنوان دبیر هیات کاراته استان اصفهان مثبت دانستنند.
این جمع آمادگی، حمایت و همکاری خود را از مسئولین هیات کاراته و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به جهت ارتقا و پیشبرد اهداف ورزش کاراته اعلام نمودند.
واعلام نمودنندامید است بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی مبنی بر جوان گرایی شاهد حضور جوانان در مدیریت و بدنه ورزش کاراته باشیم.
دیدارکنندگان ضمن تشکر از مسئولین اسبق هیات کاراته اظهار نمودنندمطالبه همگانی داریم که اجازه دهند فضای کاراته آزاد و متحول گردد و بساط دوستی، آرامش و عدالت در این هیات تداوم داشته باشدوامیدوارنند که انتخابات این هیات بر محور عدالت برگزار گردد تا شاهد مشکلات و معضلات ادوار گذشته نباشیم؛ .
اعضا خانواده کاراته امیدوارندبا راه وروش جدیدبتوانند همه خانواده کاراته را دور هم جمع وبه پشتوانه پیشکسوتان ومسولان وجوانان مدالهای رنگارنگ کشوری وبین المللی زینت بخش ویترین کاراته استان گردد .