مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان: استان اصفهان جزء 10 شهر برتر صنایع گردشگری است

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان گفت: استان اصفهان از ١٠ شهر برتر در صنایع گردشگری محسوب می‌شود و در حقیقت میراث ملموس و ناملموس موضوعی است که در این صنعت باید به طور جدی به آن پرداخته شود.

به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران، احمدرضا طحانیان در آئین افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، صنایع‌دستی و هتل‌داری در اصفهان اظهار کرد: امسال با استقبال بیش از ١٨٠ شرکت‌کننده، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه شرکت کردیم و این نمایشگاه با حضور ١٠ استان، بیش از ۶ هزار متر فضای نمایشگاهی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: در این دوره از نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی رویدادها و نشست‌های تخصصی برگزار می‌شود، همچنین فردا میزبان معاون وزیر کشور در این نمایشگاه خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان تصریح کرد: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی امسال نسبت به سال گذشته بیش از ٢٠ درصد رشد داشته است و می‌توان گفت، صنعت گردشگری در این کلان‌شهر جایگاه ویژه‌ای دارد و از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه استان اصفهان از ١٠ شهر برتر در صنایع گردشگری محسوب می‌شود، گفت: در حقیقت میراث ملموس و ناملموس موضوعی است که باید به‌طور جدی به آن پرداخته شود.

طحانیان خاطرنشان کرد: امیدواریم این نمایشگاه‌ها بتواند نقطه ارتباطی، تأثیرگذاری، شتاب‌دهندگی و شبکه‌سازی لازم را به وجود آورد.