استاندار سن‌پترزبورگ مطرح کرد: روابط گردشگری بین اصفهان و سن‌پترزبورگ افزایش می‌یابد

استاندار سن‌پترزبورگ با ارسال پیامی به سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان ابراز امیدواری کرد گردشگری اصفهان و سن‌پترزبورگ افزایش یابد.

به‌گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، الکساندر دیمیترویج پنکوف با ارسال پیامی در آیین افتتاح سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان گفت: ایران و فدراسیون روسیه همواره با یکدیگر رابطه‌های صمیمانه داشته و همواره تلاش کرده‌اند تا مشکلات جهانی و منطقه را به کمک یکدیگر رفع کنند.
استاندار سن‌پترزبورگ ادامه داد: شهروندان روسیه و به‌ویژه اصفهان از اشتراکات فرهنگی متعددی برخوردارند به‌گونه‌ای که مردم هر دو کشور به میهن خویش علاقه‌مند هستند.
او افزود: بی‌تردید اشتراکات فرهنگی دو کشور به‌ویژه مردم روسیه و اصفهان فرصت مناسبی را برای توسعه گردشگری فراهم می‌آورد، به‌گونه‌ای که مردم دو استان اصفهان و سن‌پترزبورگ علاقه‌مند به توسعه گردشگری هستند و ما این نکته را در سفر سال گذشته استاندار اصفهان و هیئت همراه به سن‌پترزبورگ به آنان اعلام کردیم.
الکساندر دیمیترویج پنکوف تصریح کرد: سال آینده بیست‌سالگی خواهرخواندگی دو شهر را جشن خواهیم گرفت و تلاش می‌کنیم تا صنایع‌دستی اصیل ایرانی در این رویداد فرهنگی بدرخشد، لذا در کنار توسعه ارتباطات سیاسی میان دو کشور ایران و روسیه ما تلاش می‌کنیم گردشگری دو استان اصفهان و سن‌پترزبورگ افزایش یابد.
انتهای پیام/