حضور فعال هنرمندان صنایع‌دستی در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، صنایع‌دستی و هتلداری اصفهان

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از حضور فعال هنرمندان صنایع‌دستی در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان خبر داد.

به‌گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران، نورالله عبدالهی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اصفهان با اعلام این مطلب گفت: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی که از تاریخ ۴ لغایت ۷ مهرماه به مناسبت هفته گردشگری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار شد میزبان ۱۲۰ هنرمند در غرفه‌های صنایع‌دستی است که در رشته‌های مختلف صنایع‌دستی تولیدات خود را به نمایش و فروش گذاشتند..
معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اصفهان ادامه داد: این هنرمندان از استان‌های اصفهان، مازندران، هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، زنجان، اردبیل، تهران، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، گلستان و کرمان در این نمایشگاه حضور داشتند.
او افزود: غرفه شهر جهانی کاشان با غرفه آرایی بسیار شکیل، آثار فاخر در رشته نساجی سنتی را به نمایش گذاشته و در بخش چادرهای عشایری نیز استان‌های خراسان شمالی، کرمانشاه و اصفهان میزبان علاقه‌مندان به هنرهای سنتی و صنایع‌دستی ایران‌زمین بود..