به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران به نقل ازروابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی کشور با هدف آشنايي با اصول و استانداردهاي نشرالكترونيك و مكتوب در روابطعمومي و ارایه آثار و تجارب موفق، توسعه و ارتقاي سطح توانمنديها و مهارتهاي مديران و كارشناسان روابطعمومي در حوزه فعاليتهاي انتشاراتي، فرهنگسازي مناسب و تكريم و معرفي نخبگان و الگوهاي برتر در حوزه انتشارات، تبيين نقش تكنولوژيهاي نوين ارتباطي و آموزشي در فرآيند نشر، دستيابي به راهكارهاي مناسب براي اعتلا و ارتقاي نشر الكترونيك و مكتوب در روابطعموميها، ايجاد فضاي رقابتي سالم و شور و نشاط علمي و تعامل بين متخصصان و كارشناسان اين عرصه و فراهم شدن بستر مناسب جهت عرضه آثار شاخص و تحرك بخشيدن به فعاليتهاي انتشاراتي به لحاظ كيفي و كمي صورت پذیرفت.
این جشنواره در 11 بخش ادبیات، برنامه انتشاراتی، انتشارات اصلی (چاپی و الکترونیکی)، هنرهای تجسمی / بصری، رسانههای دیداری و شنیداری، رسانههای دیجیتال، تبلیغات مکتوب (شامل تبليغات در مطبوعات و رپرتاژآگهي در دو حوزه مكتوب و ديجيتال)، تحليل محتوا (تحليل محتواي رسانههاي درون و برونسازماني)، نحوه ارایه آثار و بخش ویژه پذیرای آثار روابطعمومیهای کشور است.گفتنی است هلدینگ پتروپالایش اصفهان در این جشنواره حضور یافت و موفق به کسب عناوین برتر این جشنواره شد
محمد دهبیدیان معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت و مدیرروابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در این ارتباط با اشاره به اینکه تقویت زیرساختهای روابط عمومی و همچنین استفاده از نیروی جوان و خلاق در کسب رتبههای برتر این جشنواره تاثیربسزایی داشته است، اظهار کرد: استفاده از آخرین متدهای تولید محتوای حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی نیز از دیگر شاخصهای موفقیت در این عرصه بوده است.
وی با بیان اینکه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان نیز در راستای چشم انداز این شرکت، هوشمندسازی همه اقدامات را در دستور کار دارد، گفت: بر این اساس استفاده از هوش مصنوعی در برنامه های آتی تولیدات روابط عمومی، در اولویت قرار دارد
آخرین اخبار
شما می توانید لذت ببرید
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: حفظ و احیای ریسباف، یک موضوع حیثیتی برای اصفهان است و در تاریخ کشور و استان ماندگار و در تاریخ ثبت خواهد شد.
آئین بازگشایی کارخانه ریسباف و آغاز مرمت و طراحی برای تأسیس موزه منطقهای اصفهان که همزمان با روز جهانی موزه و میراث فرهنگی برگزار شد
حضور در رویدادهای بین المللی صنعت حلال مالزی MIHAS 2024 و حلال نیجریه HALALEXPONIGERIA 2024 برای مشارکت کنندگان، حضوری متفاوت در قالب برند حلال و موثرترین و عملی ترین روش عرضه کالا توسط فروشنده به خریدار بالقوه خواهد بود.
با انتخاب روستای فهرج بهعنوان یکی از هشت کاندیدای ایران، در پروژه بهترین روستاهای جهانی گردشگری سال ۲۰۲۴ میلادی، هماکنون وظیفه سنگینی که مردم شهر یزد و به ویژه بافت تاریخی آن در ۷ سال گذشته در جهانیشدن آن بر عهده داشتهاند، بر دوش مردم روستای فهرج گذاشته شده است. این مهم را در «گاهی» به نام روستای فهرج به خوبی میتوان درک کرد.