تقدیر از استاد سید عبدالله هاشمی نسب نمین در مجتمع فرهنگی مطبوعاتی استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه، ورزشکاران و عموم مدعوین در سومین نمایشگاه از سلسله نمایشگاه‌های تخصصی آثار اساتید و پیشکسوتان و در زادروز نود و دومین سالگی استاد سید عبدالله هاشمی نسب نمین، که سه شنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲ ، به همت مدیریت مجتمع فرهنگی مطبوعاتی استان اصفهان صورت گرفت، انجمن صنفی روزنامه نگاران استان اصفهان نیز در این مراسم از ایشان با هدیه ،لوح و تندیس قدردانی نمود.

حجت السلام میثم ریاحی، مدیر مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان، به نمایندگی از رسانه ها ضمن تبریک ولادت استاد هاشمی، از زحمات و تلاش‌های ارزنده این عزیز پیشکسوت تقدیر و تشکر کرد.
استاد هاشمی در این مراسم گفت: حضورم در جمع شما باعث شادی اینجانب گردید و برای همه هموطنانش از خداوند طلب شادی و شادمانی نمود.
گفتنی است در این مراسم، انجمن صنفی روزنامه نگاران استان اصفهان مدیر مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان و جمعی از حاضرین، لوح و هدیه به استاد هاشمی اهدا کردند.
اهدا  لوح و تندیس ، به پاس تلاش های بی وقفه و خستگی ناپذیر سید عبدالله هاشمی نسب نمین در طی هفت دهه تلاش از سال های پربار عمرشان، که سبب پدید آمدن آثار ارزشمند و نفیس عکاسی برای ماندگاری فرهنگ فاخر ایران زمین بوده است، از ایشان قدردانی نمود.

لازم به ذکر است مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه از سلسله آثار پیشکسوتان و اساتید ررسانه مربوط به آثار استاد سیدعبدالله هاشمی‌نسب‌نمین که به همت مجتمع فرهنگی مطبوعاتی استان اصفهان برگزار گردید، با حضور ایشان، اصحاب رسانه و عموم بازدیدکنندگان در تاریخ چهارشنبه هشتم آذرماه ۱۴۰۲ گشایش و این نمایشگاه به مدت دوهفته برای عموم بازدیدکنندگان دایر بود.

ا