با حضور دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت؛ اهدا زمین به 464 خانوار دارای 4 فرزند در بهارستان

به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران، به مناسبت دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اهدای زمین در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با حضور دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی، استاندار و دیگر مسئولان استان در شهر بهارستان با حضور خانواده های دارای 4 فرزند برگزار شد.
حمیدرضا رحیمی مدیرعامل شرکت عمران بهارستان در این مراسم با بیان اینکه خداوند را شاکریم که در ایام پر خیر و برکت توانسته ایم خدمتی ارائه دهیم، اظهار داشت: در این مرحله به 900 خانوار دارای 4 فرزند در استان اصفهان زمین اهدا خواهد که شامل واگذاری 232 پلاک زمین برای 464 خانوار دارای 4 فرزند در بهارستان و 436 خانوار در 7 شهر دیگر استان می باشد.
وی با اشاره به اینکه بالغ بر 150 هزار متقاضی مسکن ملی داشته ایم، بیان کرد: براساس پالایش های انجام شده 50 هزار پرونده بررسی شده و 19 هزار واحد تامین زمین انجام شده است و بقیه نیز در شهر یا شهرک جدید اقدام خواهد شد.
مدیرعامل شرکت عمران بهارستان خاطرنشان کرد: امروز و در این ایام مبارک نخستین واگذاری زمین را خواهیم داشت و به صورت نمادین به 10 خانوار داری 4 فرزند که از خانواده شهدا هستند این زمین ها اهدا خواهد شد.
وی با بیان اینکه مقرر شده که یک پلاک 200 متری به 2 خانواده اهدا شود، گفت: 2 خانوار هم می توانند خودشان انتخاب کنند و اگر هم مایل نبودند ما برای شان به صورت قرعه کشی انتخاب خواهیم کرد، برای خانوارهای دارای 3 فرزند نیز بالای 3 هزار خانوار داریم و برای 4 فرزند بالغ بر 700 خانوار داریم که در بهارستان ثبت نام کرده اند.
رحیمی پیرامون آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی بهارستان افزود: مدرسه دخترانه 12 کلاسه نوبت اول متوسطه و مدرسه پسرانه 12 کلاسه نوبت اول متوسطه هر کدام با هزینه 25 میلیارد تومان، بوستان محله مهر با هزینه 20 میلیارد تومان و مدرسه دخترانه 12 کلاسه نوبت اول متوسطه با هزینه 25 میلیارد تومان از جمله این پروژه ها می باشد.
وی پیرامون 2 پروژه مهم شهر بهارستان گفت: مترو در حال حاضر پیشرفت 52 درصدی در کل پروژه و زیرسازی 97 درصدی دارد و بیمارستان بهارستان نیز عملیات اجرایی آن امروز آغاز خواهد شد.
اهدا زمین به 900 خانوار دارای 4 فرزند
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان نیز در این مراسم با بیان اینکه بالغ بر 900 خانوار دارای 4 فرزند در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به آنها در استان زمین اهدا خواهد شد، اظهار داشت: بالغ بر 12 هزار و 600 خانوار دارای 3 و 4 فرزند در استان ثبت نام کرده اند که بیش از 90 درصد آنها حائز شرایط هستند، در 2 مرحله قبل 2800 پلاک و اکنون 377 پلاک تحویل خواهد شد.
علیرضا قاری قرآن تصریح کرد: عزیزانی که امروز در بهارستان به آنها زمین اهدا خواهد شد به هر 2 خانوار یک پلاک 200 متری اهدا خواهد شد که تا 4 طبقه امکان ساخت دارند.
گفتنی در پایان مراسم با حضور دستیار وزیر راه و شهرسازی، استاندار و دیگر مسئولان استان به 10 خانوار، پلاک زمین اهدا شد.